Lieve fotografen, ik heb momenteel een echt K*t situatie hier thuis waardoor ik momenteel niks na kan bestellen, ik weet niet of de fotografen die een 'deadline' voor het bestellen hebben misschien wat meer tijd willen geven?
Indien nodig wil ik het best toelichten via PB, het is iets te persoonlijk om het zo op een openbaar forum te knallen.
Niekje51
Geplaatst: 05-05-14 09:54
Hoi, even een vraagje hier. Ik heb inmiddels de foto's van Desiree, Evelien en Marlinde ontvangen, maar verder nog niet. Komen die nog?
Dankjewel beide! Van mij kan je prima extra tijd krijgen hoor Wubwub! Hoe lang verwacht je die ongeveer nodig te hebben? Dan kan ik daar rekening mee houden.
Willen de Mensen die nog geen foto's Hebben van mij, mij even PBen? Dan maak ik na mn examens de foto's voor je klaar. Dinsdag heb ik mijn laatste examen.
evelien1000
Geplaatst: 17-05-14 21:47
Zijn er nog mensen die een nabestellinkje willen met alle foto's? Ik heb sommige er wel een gestuurd maar ik weet niet meer wie
Ja het gaat eigenlijk best goed ondanks alles Vandaag is alles een beetje op z'n plaats gevallen en veel goed nieuws gekregen dus het vordert eigenlijk allemaal zo goed als dat het had kunnen vorderen
Helaas is ze al een maand niet online geweest. Ik zal haar nog een pb sturen maar betwijfel of dat helpt. Heel erg jammer....
lovebrechjex
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-14 17:50
Moonfight schreef:
Helaas is ze al een maand niet online geweest. Ik zal haar nog een pb sturen maar betwijfel of dat helpt. Heel erg jammer....
Ik heb contact opgenomen met haar (vorige week al) maar ivm lichamelijke problemen is ze nog niet klaar. De helft heeft ze al af, maar ze wil alles tegelijk sturen. Ik vind het ook jammer, aangezien in de OP ook staat binnen 3 (?) weken alles af, en opgestuurd. Maar ik vind het zeer begrijpelijk.