Weet iemand nog een stal/handelaar binnen 1,5 uur rijden die (ouderwetse types) Friezen verkoopt? Tinkers of andere koudbloeden zijn ook goed
ankep
Geplaatst: 22-01-15 15:07
@barbabientje het is inderdaad Anke, ik woon in bokhoven (kant van engelen) paarden staan aan huis en ik rij een paard voor iemand in Elshout en zit daar ook op de rijvereniging. ook geef ik les op de manege in haarsteeg friezenfokker durf ik niet te zeggen, ik ben meer van de KWPNners
Ohh Bokhoven ken ik wel Woont een collega van mij ook vlakbij geloof ik! (of in bokhoven zelfs)
Wat een luxe de paarden aan huis!
Ja vriendin van mij wil toch weer paardje kopen dus ben mee aan het zoeken aangezien ik waarschijnlijk bij ga rijden! Dus heb nog wat in te brengen ook
ok wie is jouw collega dan als ik vragen mag? (mag ook in PB als je het liever niet openbaar neerzet) kan is groot dat ik die ken als het echt een bokhovenaar is, zo groot is het tenslotte niet....
In Vlijmen zit er eentje, maar welk type en hoe ze heten weet ik niet. Kan ik wel achter komen als je wilt?
Daar ben ik ook benieuwd naar, kan zo even niet bedenken waar die dan zit (woon zelf in vlijmen).
In oisterwijk zit/zat Berry kardol, verhalen over hem als persoon blijkbaar niet altijd positief maar wel regelmatig paarden van hem gezien en die waren wel leuk
Moet zelf ook even denken, maar we gaan als het goed is kijken bij een pony in Elshout over een tijdje Maar mocht iemand nog tips hebben, blijven welkom!
Ik heb 23 jaar in Den Bosch gewoond! Woon nu sinds ruim 2 jaar in Oss!
YOURLOVER
Geplaatst: 03-02-15 11:32
Barbabientje schreef:
Ik gooi mijn vraag ook maar even hier neer..
Weet iemand nog een stal/handelaar binnen 1,5 uur rijden die (ouderwetse types) Friezen verkoopt? Tinkers of andere koudbloeden zijn ook goed
In Mechelen, stal Morgenzon. Ligt in zuid-Limburg en het is 1,5u rijden
Dungen
Geplaatst: 04-03-15 14:10
Al lange tijd geen actie meer hier maar gooi hier toch even mijn vraag neer Weet een van jullie goede instructie op lespaarden? Geen manege niveau maar het 'echte' rijden zeg maar? Omgeving den bosch uiteraard