[BESLOTEN] meeting voor gezellige mensen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elise_0o

Re: [BESLOTEN] meeting voor gezellige mensen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 13:11

Het gaat mij niet om het geld, maar om het feit dat het ineens zo ver weg is.
Ik vond het namelijk wel prettig dat als het die avond niet goed zou gaan (voor mijn gevoel) ik mijn vriend kon bellen en dat hij mij dan binnen 10 minuten op kon halen ipv dat ik een uurtje zou moeten wachten.
Ik ben namelijk nooit snel op mijn gemak bij mensen, kijk lang de kat uit de boom, weet niet goed wat ik moet zeggen enz en ben dus nu ook al flink zenuwachtig over hoe het zal lopen die avond..
Sorry!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 14:40

Daar heb ik ook wel wat last van Elise_Oo. Altijd moeilijk nieuwe mensen leren kennen :o

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 19:50

Oooew ja dat zou heel fijn zijn. Dordrecht is wel een stuk dichterbij. Dat zou al een half uur reizen schelen :D. En mijn auto zuipt ook 1 op 10 dus dat scheelt ook veel euros :$ :+

tandlozemum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:13

ik vind Dordrecht ook goed!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:49

Misschien moeten we eens een keuze maken ipv blijven argumenteren want het is nog 5 dagen en ik zie het zo niet meer gebeuren hihi

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 08:37

Vind het ook erg jammer dat de meeste meetings zo eindigen. Al weken de dag vrij gehouden omdat we naar Zaltbommel zouden gaan en nu wordt het ineens helemaal omgegooid en weten we niet meer waar we aan toe zijn?

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 14:40

Eerst zouden we ook met meer zijn die van uit het noorden kwamen dus was zaltbommel het midden, nu ligt dat heel anders.

Lijkt me niet meer dan normaal dat we dan een andere locatie kiezen die voor iedereen wat makkelijker aan te rijden is. :) Vind ik toch niet meer dan logisch. Ben je er niet mee eens vind ik dat heel jammer, maar helaas.

Zondag 26 januari, dordrecht, misschien gaan wokken? en dan zien we wel? :)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:45

Dan is het voor mij helaas. Ik hoop dat jullie er uit gaan komen, heel veel plezier!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 22:46

Autsj, die reactie vind ik niet geheel vriendelijk overkomen en kan best begrijpen dat er nog meer afhakers zijn als op het laatste moment plannen gewijzigd worden en nog niets duidelijk is.
Ik was geheel open en vind iedereen hier verder heel leuk en aardig maar ik denk dat ik hierbij ook afhaak.
Het spijt me, de gang van zaken bevalt me niet zo.
Het maakte mij niet zoveel uit, echt niet maar wil graag weten waar ik aan toe ben

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 23:24

sorry lukie of zoek, als dat zo overkwam, was niet de bedoeling. Zit er al een anderhalve week mee in me maag. Dus denk dat het beter is als ik er mee kap misschien dat er andere wel gewoon naar zaltbommel willen natuurlijk! :)

Mijn schuld, mijn mening. Moet er jullie verder niet mee opzadelen of een botte reactie plaatsen en het daarmee verprutsen voor iedereen.