Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seb8iaan schreef:Oke, maar geen druk erachter betekent dan dat Mei (wanneer ik overigens toch niet meer kan) er niet meer in zit. Wat is de richt datum?
Cindeeh schreef:Seb8iaan schreef:Oke, maar geen druk erachter betekent dan dat Mei (wanneer ik overigens toch niet meer kan) er niet meer in zit. Wat is de richt datum?
Ik bedoel meer geen druk erachter dat mensen steeds gaan pushen van "en en?" No offence maar daar houd ik gewoon niet van.
Ik ben zelf half juni op vakantie en velen daarna dus ik gok dat het na de zomervakantie wordt of de eerste 2 weken van juni oid
Seb8iaan schreef:Ik heb persoonlijk geen voorkeur vwb locatie en stal, maar vond western wel erg fijn. Dit is voor de mensen die (bijna) niet rijden fysiek ook beter vol te houden.
En de meet zou wmb €75 voor alleen de rit mogen kosten (max) en het weekend zelf (huisje dus) tussen de €100 en €150.
Seb8iaan schreef:De plek die dora had uitgekozen om te verblijven was voor minimaal 12 personen. Wordt lastig om die allemaal te regelen. En cin, als boeker van de rit ben je niet verantwoordelijk voor individuele gevallen. Men is ook gewoon volwassen.