gekvanfleur schreef:Ik wil ook graag een keer lopen..liefst ook een groep..maar kom uit ZuidHolland..en ik zie allemaal noordelingen hier ofniet?
ik harlingen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
risje schreef:Voor de mensen die misschien meedoen, zet ie er anders bin als misschien, staat al iemand bin die het niet zeker weet.
Ik wil gewoon heel eg graag meedoen, groepsinschrijving is dan misschien tot april, maar als we tot die tijd afwachten dan is de inschrijving voor bijvoorbeeld via vierdaagse al vol. is weliswaar stuk duurder, maar trekt me toch ook.
groep is leuk, als het maar haalbaar is en idd hoe doen we betaling en dergelijke?
andrea1992 schreef:fohadie schreef:TS:
Hoe ga je het trouwens met betalen doen? Als het goed is krijg je na de inschrijvingsperiode een factuur die je binnen 2 weken moet voldoen. Laat je voor die tijd iedereen op jou rekening storten? En kan jij zo'n groot bedrag voorschieten mochten sommige onverhoopt niet optijd kunnen betalen? (Het gaat hier om 50,00pp)
en voor degene die medaille willen ofzo extra toch
lauwie schreef:In groep lopen is dan dus alleen haalbaar als je met zn alle hetzelfde looptempo hebt
risje schreef:@fohadie:
gefeliciteerd trouwens!
Bedankt voor de tip, mocht het nodig zijn zet ik de site ruim op tijd "aan". Mocht een groep niet doorgaan lijkt via4daagse me mede ideaal vanwege de begeleiding etc. Wil zowiezo lopen en is de eerste keer dus dan is dat wel prettig.
risje schreef:Had graag met je meegewilt, maar helaas. Is mijn werkweekend, moet om de week werken.
In voorjaar zijn er meer tochten en vierdaagses,, misschien is dat een idee om eens samen mee te doen?
Vierdaagse Leeuwarden bijvoorbeeld?
Of als er binnenkort genoeg ijs ligt misschien, dan kan ik naar je toe schaatsen;-)
Zou helemaal mooi wezen, kan ik oefenen voor die andere tocht die ik nog eens wil doen, haha!