Wie wil er in 2013 de Nijmeegse 4daagse met me lopen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:07

gekvanfleur schreef:
Ik wil ook graag een keer lopen..liefst ook een groep..maar kom uit ZuidHolland..en ik zie allemaal noordelingen hier ofniet? :D

ik harlingen

risje

Re: Wie wil er in 2013 de Nijmeegse 4daagse met me lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:12

Voor de mensen die misschien meedoen, zet ie er anders bin als misschien, staat al iemand bin die het niet zeker weet.

Ik wil gewoon heel eg graag meedoen, groepsinschrijving is dan misschien tot april, maar als we tot die tijd afwachten dan is de inschrijving voor bijvoorbeeld via vierdaagse al vol. is weliswaar stuk duurder, maar trekt me toch ook.

groep is leuk, als het maar haalbaar is en idd hoe doen we betaling en dergelijke?

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:17

risje schreef:
Voor de mensen die misschien meedoen, zet ie er anders bin als misschien, staat al iemand bin die het niet zeker weet.

Ik wil gewoon heel eg graag meedoen, groepsinschrijving is dan misschien tot april, maar als we tot die tijd afwachten dan is de inschrijving voor bijvoorbeeld via vierdaagse al vol. is weliswaar stuk duurder, maar trekt me toch ook.

groep is leuk, als het maar haalbaar is en idd hoe doen we betaling en dergelijke?

mee eens wil graag duidelijkheid en anders maar zonder goede doel of daar later naar kijken
vind dat er nu eerst gekeken moet worden hoe het betalen moet gaan gebeuren en of groep wel haalbaar is
dus wil degene die dit gaat organiseren even hier reageren en het duidelijk maken

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 22:20

Betaling is alleen mogelijk als iedereen het geld van te voren naar mij overmaakt, en dat ik vervolgens het hele bedrag in één keer betaal. Ik ga voor niemand voorschieten, sorry. Dat gaat me om iets te veel geld, en als iemand dan niet betaald ben ik de pineut..

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 22:22

Eventueel plan: 11 mensen sprokkelen en die het geld naar mij laten overmaken. Dan kan ik voor de groep in één keer reserveren. De rest kan eigenlijk tot de 4daagse geregeld worden...

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:24

In groep lopen is dan dus alleen haalbaar als je met zn alle hetzelfde looptempo hebt

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 22:26

Nou niet exact, maar je mag bijvoorbeeld niet uren na elkaar aankomen etc..

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:27

lauwie schreef:
In groep lopen is dan dus alleen haalbaar als je met zn alle hetzelfde looptempo hebt

ik loop niet super snel maar ook niet langzaam

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:28

Idd en mij kun je dan beter van de lijst halen, want ik wil echt het liefst alleen lopen. Een groep is gezellig, maar je zit idd met het tempo en ik vind het juist leuk om nieuwe mensen te leren kennen onderweg. Dat gaat beter als je alleen loopt :)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:49

andrea1992 schreef:
fohadie schreef:
TS:

Hoe ga je het trouwens met betalen doen? Als het goed is krijg je na de inschrijvingsperiode een factuur die je binnen 2 weken moet voldoen. Laat je voor die tijd iedereen op jou rekening storten? En kan jij zo'n groot bedrag voorschieten mochten sommige onverhoopt niet optijd kunnen betalen? (Het gaat hier om 50,00pp)

en voor degene die medaille willen ofzo extra toch

Nee, medaille krijg je sowieso. 2 zelfs! (Een voor de keer dat je gelopen hebt en de groepsmedaille) Maar als je een certificaat wilt kost dat wel meer.)

Pammes84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 08:55

Wat betreft de leeftijd, ja moet wel 12 jaar zijn/worden in het jaar dat je mee wilt lopen dacht ik.
Ook moet je dan volgens mij nog onder begeleiding van een volwassene

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 11:10

Volwassene genoeg, dus dat komt wel goed.

Wat betreft het plan van 11 mensen sprokkelen, prima idee. Mochten er 4 februari genoeg mensen zijn voor de groep dan is en blijft dat de leukste optie. Halen we de 11 helaas niet ga ik voor inschrijven via "via vierdaagse".

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 11:28

Ik doe de gok en doe dan mee aan de loting mocht de groep niet doorgaan

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 11:50

lauwie schreef:

Juist, en dit is dus een van de redenen waarom ik niet met een groep wil lopen. Veel mensen denken dat je evengoed voor de groep uit mag lopen of juist erachter blijven hangen maar als je dan controle onderweg krijgt ben je de pineut. Het is echt niet zo dat je bijv. 5 minuten vooruit of achter de groep aan kan lopen want dan wordt de groep als niet compleet gezien tijdens een eventuele controle en kan je uitgesloten worden wat in dit geval diskwalificatie betekent.

Als je via4daagse wilt doen moet je zorgen dat je net als met de Fjoertoer ruim voor middernacht op de site zit. Meestal is het binnen een half uur vol. (Als het niet eerder is.)

Positief puntje: er mogen dit jaar 1000 mensen meer inschrijven dan voorgaande jaren dus de kans op loting is ook kleiner maar dat wilt niet zeggen dat er helemaal geen loting meer hoeft tekomen.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 11:54

@fohadie:
gefeliciteerd trouwens!

Bedankt voor de tip, mocht het nodig zijn zet ik de site ruim op tijd "aan". Mocht een groep niet doorgaan lijkt via4daagse me mede ideaal vanwege de begeleiding etc. Wil zowiezo lopen en is de eerste keer dus dan is dat wel prettig.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 11:57

risje schreef:
@fohadie:
gefeliciteerd trouwens!

Bedankt voor de tip, mocht het nodig zijn zet ik de site ruim op tijd "aan". Mocht een groep niet doorgaan lijkt via4daagse me mede ideaal vanwege de begeleiding etc. Wil zowiezo lopen en is de eerste keer dus dan is dat wel prettig.

Dank je;) Opzich is via4daagse een heel mooi iets alleen vind ik het persoonlijk te duur. Je mag ook nog geen lid zijn van de knblo of nwb want dat word je dan automatisch als je je inschrijft voor de Via4daagse. Ben je wel al lid dan heb je pech en moet je je alsnog in de 2e periode inschrijving met kans op loting.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 12:10

Ik ben nu geen lid en duur tsja is het ergens ook wel. Niet dat ik een geldboom heb(helaas) maar heb een mazzel gehad en dus zou het financieel kunnen. Vorig jaar een ongeluk gehad, kreeg geen voorrang waar ik dat wel had. Hele lange afwikkeling geweest, maar onlangs eindelijk opgelost en bleek recht te hebben op smartegeld. Aangezien ik fibromyalgie heb, oftewel spierreuma, moet ik veel doen om in conditie te blijven. Heeft wat maanden gekost, maar gaat nu lichamelijk weer goed. Alleen blijven bewegen is voor mij heel belangrijk en tsja dan vindt ik deelname aan nijmegen gewoon een mooie besteding van die meevaller.

Voor mij dubbele redenen om mee te doen, dat dus en 13 is mijn geluksgetal dus nu in 2013 moet het ervan komen. Oma is op de slotdag jarig en nu het nog kan lijkt het me gewoon machtig mooi om van oma gladiolen te krijgen, juist op die dag....
Tsja dat zijn mijn redenen;-)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 12:16

Mooi verhaal! Ik hoop ook voor je dat het je gaat lukken en dat oma er bij kan zijn op die speciale dag.

Succes alvast met de voorbereidingen.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 12:20

*D

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 11:53

gekvanfleur schreef:
Ik wil ook graag een keer lopen..liefst ook een groep..maar kom uit ZuidHolland..en ik zie allemaal noordelingen hier ofniet? :D

Ik kom ook uit zuidholland.
Maar ik zit nog even te twijfelen of ik wel genoeg tijd kan vrijmaken om te trainen voor de vierdaagse.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 23:40

Ik woon in friesland, maar kom uit brabant. Als ik het red qua werk en tijd helemaal niet erg om stukje te reizen om af tr spreken. Nu even erg druk, maar in voorjaar paar keer samen wandelen zou top zijn!

Ik heb overigens gisteren gehoord dat ik vrij ben met de vierdaagse, ook erg handig;-)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 23:41

ik ga officieel meedoen aan loop voor kika 26 january in koudum
doe de 15 km en heb lekker buffet erna jam jam

wie gaan er ook meedoen

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 00:01

Had graag met je meegewilt, maar helaas. Is mijn werkweekend, moet om de week werken.

In voorjaar zijn er meer tochten en vierdaagses,, misschien is dat een idee om eens samen mee te doen?
Vierdaagse Leeuwarden bijvoorbeeld?

Of als er binnenkort genoeg ijs ligt misschien, dan kan ik naar je toe schaatsen;-)
Zou helemaal mooi wezen, kan ik oefenen voor die andere tocht die ik nog eens wil doen, haha!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 00:02

risje schreef:
Had graag met je meegewilt, maar helaas. Is mijn werkweekend, moet om de week werken.

In voorjaar zijn er meer tochten en vierdaagses,, misschien is dat een idee om eens samen mee te doen?
Vierdaagse Leeuwarden bijvoorbeeld?

Of als er binnenkort genoeg ijs ligt misschien, dan kan ik naar je toe schaatsen;-)
Zou helemaal mooi wezen, kan ik oefenen voor die andere tocht die ik nog eens wil doen, haha!

dit is mijn trainschema dit jaar

2013

-26/01
Loop voor kika 13:00
Workum
12,50 euro
15 KM
MET BUFFET

-20/04??????
Bloesem Wandeltocht
Geldermalsen
6,50
• 8
• 15
• 25 x
• 40

-25/05 ?????
The Milk Story Hike & Biketour 2013
Workum
5 euro
25 KM

-01/06 ??????
Falconwalk
Schaarsbergen (pendel vanaf Arnhem station)
40 km
7 euro

-02/06 ?????
Loop Leeuwarden
Leeuwarden
• 5 km 07.30 uur x
• 25 km 09.00 uur
• 10 km 10.00 uurx

-03 tm 6/6 ?????
Avondvierdaagse 18:00
Harlingen
15 KM

-17 tm 21/06 ?????
Buitenpost tot stavoren
Lauwersmeer tot Zuiderzee
30 KM

220 km in totaal
-16 tm 19/07
Nijmeegse 4 daagse
Nijmegen
58 euro
40 KM pd in totaal 160 KM

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 09:54

Mooi schema andrea, de bloesemtoch wil ik zowiezo ook wel doen. Stel dat ik voor inschrijven via via4daagse ga dan zit die er geloof ik ook nog bij in.
Daarnaast nog wel wat tochten wat ik inderdaad ook in gedachten had, zit nu bij mijn ouders in eindhoven, maar kijk thuis eventjes wat ik had staan. Wil een schema maken in excel ofzo waarin werkrooster komt en de mogelijke tochten.