willen de modellen die mee willen 21 oktober zich even hier in dit lijstje willen neerzetten? we houden t op 10 modellen die mee mogen - - - - -
HenJ
Geplaatst: 13-09-12 18:43
NathalietjeB schreef:
willen de modellen die mee willen 21 oktober zich even hier in dit lijstje willen neerzetten? we houden t op 10 modellen die mee mogen -HenJ quest - - - -
krnn
Geplaatst: 13-09-12 21:54
Ik wil 21 oktober nog wel mee met nolan als dat kan!
willen de modellen die mee willen 21 oktober zich even hier in dit lijstje willen neerzetten? we houden t op 10 modellen die mee mogen -HenJ quest - Malenka met Nilay - - -
21 oktober moet voor mij ook lukken. Dus ik kom! Heeft er iemand misschien een routekaartje? (Ik ben blond blijkbaar want ik kan het niet vinden)
ArGieVai
Geplaatst: 16-09-12 12:48
Malenka schreef:
willen de modellen die mee willen 21 oktober zich even hier in dit lijstje willen neerzetten? we houden t op 10 modellen die mee mogen - HenJ quest - Malenka met Nilay - Argievai met Booki - -
Naja goed iedereen denkt natuurlijk dat de meeting al geweest is i.v.m de titel dus denk dat het daardoor komt dat er nog niet zoveel modellen zich hebben aangemeld
Ik kan ook nog steeds mee met mijn monstertjes en veulen. Zal is kijken of egmond niet te ver is, castricum was dichterbij.
La_Vie
Geplaatst: 18-09-12 21:05
Ik kan helaas ook niet mee, het was voor mij even afwachten ivm een verassingsfeestje voor een vriendin en een van de opties was 21 oktober. Helaas voor mij kunnen de meeste mensen op 21 oktober en wordt dat dus de datum voor het verassingsfeestje. Had gehoop dat het een andere datum zou worden maar helaas, baal er wel van, had graag mee gewild
Op zich lijkt het mij heel gaaf om met mijn Gelderse te komen want het is niet superver, maar het is soms nogal een druktemaker en ik ben bang dat hij voor zo´n fotoshoot op het strand niet helemaal de rust heeft... Jullie zijn wel allemaal welkom in zijn weiland
Cchanny
Geplaatst: 18-09-12 22:09
kiekeb0eee schreef:
Laraax schreef:
Volgens mij was Joey al vanaf het begin fotograaf hoor Chantal
Klopt Ik wilde alleen duidelijk maken dat ik fotograaf was en niet een model
Oh lol. Ik snap der ook eigenlijk helemaal niks meer van. Het word een beetje "page-blank"
@ Nickas; misschien juist wel leuk, een druktemaker, denk dat mijn kleine hackney ook niet erg rustig zal zijn!
Hi guys, trouwens!
Ik zou evt. ook een tweede paard mee kunnen nemen, Is een lastig portret om op de foto te zetten, het ene moment lijkt hij heel iel en spierloos, en op andere foto's staat hij alsof hij "zijn zaakje" nog heeft. En anders heb ik ook nog een super mooie merrie tot mijn beschikking! Heb een moeder die kan helpen, dus 2 paarden is voor mij ook geen probleem, en 3 zou ook nog kunnen (merrie is van een vriendin, die het misschien ook wel leuk vind, maar ze heeft geen bokt)
Snp het ook als jullie anderen liever mee willen hoor trouwens! is niet heel gek, liever 3 verschillende mensen dan 1 iemand met 3 paarden maar goed, het is iig een optie!