is het niet ontzettend raar dat wij er zo lang over doen? we waren voor de zomervakantie begonnen, en nu komen we alweer in de buurt van de kerstvakantie. ;o
weetje. ik geef altijd rond kerst een kerstdiner, omdat we dat altijd deden op de basisschool en op de middelbare niet meer en dat jammer vind. en ik bedenk me nu: miss kunnen we dat doen in de kerstvakantie ergens bij mij thuis. eerst was t alleeen voor mijn vrinden, maar t kan op zich ook wel twee keer. want jullie + mijn vrienden past niet in mijn (daarvoor te) kleine huisje haha.
is dat leuk?
maar ik denk dat jullie niet allemaal kunnen komen, want sommige van jullie wonen al uit Gelderland, dan is het wel heel ver weg voor een kerstdiner, of niet?
EDIT: en super balen ook dat Ellen dan niet kan, want ze woont in België
Laatst bijgewerkt door jornymarlou op 24-11-12 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt
ik schrijf wel er voor moet gebeuren in een PB naar jullie allemaal, en dan moeten jullie me maar PB'en of jullie mogen. want ik doet een beetje american-teaparty achtig lol.
maar mam moet nog ef kijken wann ze vrij is enzo. ik stuur zo snel mogelijk jullie een PB