vanavond na het eten nog even een aantal fotootjes doen en dan lekker op tijd slapen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik heb vandaag even geen tijd... moet werken tot 6 uur
m'n eerste dagje na de vakantie, de tijd is echt slopend! Iedereen is op vakantie dus ik heb al mijn klusjes voor vanmiddag al gedaan... als er dan vanmiddag niemand komt ga ik me echt kapot vervelen whahaha! En het regent ook nog.....LynnDenise schreef:Goedemorgen dames, zo ik heb weer lekker gewerkt, mijn benen waren nog vermoeid van gister
Ik ga weer verder met mijn foto's, maar jeetje wat zijn er een hoop mooie foto's bijgekomen. Oh en Lalee, regelde jij nou een meeting waar ik ook mee ging? Ergens in Augustus? Was dat Oostvoorne of Zevenhuizer? Gezellig dan zien we elkaar weer

Lalee_ schreef:LynnDenise schreef:Goedemorgen dames, zo ik heb weer lekker gewerkt, mijn benen waren nog vermoeid van gister
Ik ga weer verder met mijn foto's, maar jeetje wat zijn er een hoop mooie foto's bijgekomen. Oh en Lalee, regelde jij nou een meeting waar ik ook mee ging? Ergens in Augustus? Was dat Oostvoorne of Zevenhuizer? Gezellig dan zien we elkaar weer
Jaa in oostvoorne! [BM] Fotomeeting 19 augustus Oostvoornse duinen

Zitten echt super gave tussen!
Licht valt wel heel mooi zo over die klimop
hamsterfan schreef:@SimoneDV; Ik ben het ook niet gewend hoor, zo laat naar bed, althans de dagen daarvoor was ik ook zo laat telkens, dus vandaar haha, had het wel gehad.

) hadden ook rook foto's gemaakt
.