Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Lauraa schreef:Joel ik je krijgt geen gezeik over je heen. Is er iets aan de hand ofzo? Je reageert vet aangebrand! We bedoelen het goed, want hieruit blijkt dis dat we je dr graag bij hebben. Maar je hoeft ons geen schuldgevoel aan te praten dat er nog ruzie is en dat je daarom niet komt want er is geen ruzie meer namelijk. Dus die reden is niet geldig. En NOGMAAL eigen keuze
LoveMickey schreef:__Lauraa schreef:Joel ik je krijgt geen gezeik over je heen. Is er iets aan de hand ofzo? Je reageert vet aangebrand! We bedoelen het goed, want hieruit blijkt dis dat we je dr graag bij hebben. Maar je hoeft ons geen schuldgevoel aan te praten dat er nog ruzie is en dat je daarom niet komt want er is geen ruzie meer namelijk. Dus die reden is niet geldig. En NOGMAAL eigen keuze
Ja, vind je het gek dat ik geïrriteerd ben? Ik maak een keuze, die voor mij heel moeilijk is, en dan krijg ik toch weer een schuldgevoel!
LoveMickey schreef:Er komt dus maandag een meisje naar dat kamp. Ze is er alleen maandagmiddag en dan gaat ze weer.
Ze was heel lang geleden mijn beste vriendin (groep 6 ofzo), toen is ze verhuist naar Noorwegen. Ik heb haar nu al heel lang niet meer gezien, maar nu heb ik dus de kans om haar maandag weer te zien. Dat wilde ik niet, omdat er zoveel moeite is gedaan voor de meeting, maar als de meeting nu zo loopt heb ik het idee dat ik het leuker vind om haar na 4 jaar weer te zien.
LoveMickey schreef:KirstenVosje schreef:Hallo Joel, ik heb me er ook op verheugd je weer te zien en dan zeg je dat zomaar af. Dan zeg ik dat ik het jammer vind is het weer niet goed. Ja doei.
Als de meeting zo was verlopen als ik meeging, had ik jou alsnog niet gezien, toch?