Fotomeeting voor beginners - Utrechtse Heuvelrug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:12

Maakt toch allemaal niet uit, ik denk dat iedereen allang heel blij is en dankbaar, dat jullie met jullie paarden willen komen....... _/-\o_

Ik in iedergeval zeker! :j

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:13

Niet? :oo

Ja ik wil geen te dikke tinker die niet op een tinker lijkt paard hoor ;) _O-

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:14

LD toch.... >;)

~~}> ~~}>

LynnDenise

Re: Fotomeeting voor beginners - Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:16

:)) kon het niet laten

:):) zit hier echt te stuiteren, heb er zin in! Nu alleen nog 2 dagen werken overleven, hopelijk zonder al te veel spierpijn in mn armen zodat ik mn camera gewoon nog omhoog kan houden :D

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:18

Oke, haha nee mijn NMPRS is echt een hele schone pony.. Echt apart, dacht dat die kleintjes altijd zo vies waren hahaha! Dan neem ik hem voor de zekerheid mee dan weet ik (hopelijk) zeker dat ik Tim ook weer in de trailer krijg daar.

Ik vind het superleuk om te komen met paard, ook zeker om jullie te helpen!

LynnDenise: hahaha nee sorry dan moet ik je toch teleurstellen :P mijn paard lijkt niet op een tinker..
Hier zijn een paar foto's te zien van hem bij de vorige eigenaar, het proefrijden en toen hij net kwam: http://www.mijnalbum.nl/Album=HG3HHVWQ

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:20

<3 leuk ding zeg!

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:22

Dankje :D

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:23

Hahahah, weet je zeker dat dat een tinker is? wel een mooi beestje...!!!!

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:30

LynnDenise schreef:
Ik zou sowieso je renschoenen aandoen :j ik trek ook altijd mijn oude vertrouwde nikies aan :=
Ik kan trouwens ook niet ver lopen op hobbelige wegen. Ik heb nogsteeds geen sterkte enkelbanden na mijn breuk :n

Ben ook wel benieuwd hoe ver we moeten lopen enzo :D heb er zo veel zin in!

Vanaf de parkeerplaats loop je zo de zandvlakte op (20m ofzo) :D
Ik ben er afgelopen zaterdag en zondag nog geweest. Zaterdag niemand daar tegengekomen. Zondag 2 paarden en 2 mensen die aan de picknicktafel zaten te lunchen. Hopen dat het er zondag ook zo lekker rustig is :P

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:32

Ik hoop dat het niet gaat regenen :=
Maar 20 meter is wel te doen denk ik _O-

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:32

Mayling27: hahaha nou volgens de vorige eigenaar is zijn vader een tinker.. ik ben ook nog steeds naar die tinker aan het zoeken hahahaha :P Het enige wat ik vind zijn een aantal witte vlekjes op zijn buik, meer niet.. Maar jullie mogen zelf wel helpen zoeken naar de tinker zondag :P

janneke584; oehh ik hoop dat het zondag ook zo rustig is!

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:34

Hahha, ik zal eens mee helpen zoeken... Heb zelf 10 jaar een Tinker gereden (echt een dikke), maar zie tot nu toch nog geen vergelijkingen hahaha.....

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:41

Voor de fotografen die niet meer meegaan, zijn daar wel de reservefotografen over ge-pbt??
Beetje vervelend als die op een reservelijst staan en toch niet meegaan door communicatiefout...

En een exacte locatie lijkt mij ook wel fijn voor mn tomtom... Ik ben nog nooit daar in die buurt geweest...

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 13:44

Ik zag er ook weinig vergelijking in :P Maar het si zeker een mooi paard dus fijn dat we hem voor d elens mogen! En je nmrps meenemen is geen punt, op dit moment zitten we nog steeds met een model te weinig dus dat zou zelfs erg goed uitkomen := Komen jullie met z'n tweeën? :)

Lekker je meest omcharmante kleding aantrekken hoor, het is geen beautywedstrijd :)) En als je dan de hele dag moet staan en lopen is het wel fijn als dat een beetje comfortabel kan :)

De reservefotografen zijn gePBt ja :j Ik ga even googlen voor een exact adres, als dat er uberhaupt is. Anders de Utrechtse Baan aanhouden en die afrijden naar de parkeerplaats (hier kijk ik janneke ook even bij aan? :)) )

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:50

Hectometerpaalte?? :')

Ok nou in ieder geval zit ik niet alleen in de auto dus dat moet wel goedkomen, maar een soort van adres zou fijn zijn :j

En het is in welke plaats?? (voor de tomtom)

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:51

Misschien ook slim om voor de zekerheid paar telefoonnummers uit te wisselen, althans van de mensen die de plaats etc weten, en de chauffeurs...

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:52

Dat is inderdaad een goed idee! Ik heb al een keer pech gehad toen ik naar een meeting zou gaan, en had geen nummers om de rest op de hoogte te stellen :+

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:54

En willen "mijn" meerijders even hun adres (of een een makkelijke bereikbare locatie bij hun in de buurt) doorgeven.....
Ik rij vanaf Well, via De Mortel naar Best... en dan via de A2, A27, A12 naar plaats van bestemming.. Mocht iemand nog geen vervoer hebben of alleen zijn en op de route liggen... Heb nog 2 plaatsen over....

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:56

De parkeerplaats heet de Utrechtsebaan (niet op straatnaam Utrechtse baan zoeken, dan kom je ergens anders uit), die is langs de Scherpenzeelseweg. Je rijdt een onverhard pad op. Ligt tussen het bosbad Leersum (nr. 45) en camping Ginkelduin (nr. 53) in. 1 km vanaf het bosbad en 600 m vanaf Ginkelduin. De parkeerplaats is niet heel duidelijk aangegeven vanaf de weg. Ik ben er zelf al een paar keer langs gereden :o . Nu ik weet dat het 1km na het bosbad is, gebeurd me dat niet meer :+ . Als je vanaf het bosbad komt (Leersum) is het aan de linker kant. Vanaf Ginkelduin (A12) is het aan de rechterkant.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 13:57

Ik zal mijn nummer iniedergeval naar alle deelnemers pben samn met Janneke's uitleg :)

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:00

@Mayling; Je komt niet langs Ede/Wageningen op de A12 dan he?

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:02

janneke584 schreef:
De parkeerplaats heet de Utrechtsebaan (niet op straatnaam Utrechtse baan zoeken, dan kom je ergens anders uit), die is langs de Scherpenzeelseweg. Je rijdt een onverhard pad op. Ligt tussen het bosbad Leersum (nr. 45) en camping Ginkelduin (nr. 53) in. 1 km vanaf het bosbad en 600 m vanaf Ginkelduin. De parkeerplaats is niet heel duidelijk aangegeven vanaf de weg. Ik ben er zelf al een paar keer langs gereden :o . Nu ik weet dat het 1km na het bosbad is, gebeurd me dat niet meer :+ . Als je vanaf het bosbad komt (Leersum) is het aan de linker kant. Vanaf Ginkelduin (A12) is het aan de rechterkant.

Oh dan toets ik wel dat bosbad in op de tomtom, dan zijn we er al vlakbij... :j

Mayling27

Nee Helaas Kiki, kom van de andere kant af...

Anoniem

Over het lopen op ongelijk terrein: Ik heb een bindweefselafwijking en daardoor hele zwakke enkels, maar ik neem mijn braces mee en dan moet het goedkomen. Door die bindweefselafwijking kan ik ook wel eens wat uit de kom hebben zomaar. Ik verwacht dat dat niet gebeurd zondag, maar mocht dat wel gebeuren kan Bibi(Killyenn) het terug in de kom zetten. Dan weten jullie het in ieder geval maar ik verwacht geen problemen.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:18

Is dat op de snelweg, A12, afslag 22 Maarsbergen?