Ik in iedergeval zeker!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kon het niet laten
zit hier echt te stuiteren, heb er zin in! Nu alleen nog 2 dagen werken overleven, hopelijk zonder al te veel spierpijn in mn armen zodat ik mn camera gewoon nog omhoog kan houden
mijn paard lijkt niet op een tinker..
leuk ding zeg! LynnDenise schreef:Ik zou sowieso je renschoenen aandoenik trek ook altijd mijn oude vertrouwde nikies aan
Ik kan trouwens ook niet ver lopen op hobbelige wegen. Ik heb nogsteeds geen sterkte enkelbanden na mijn breuk
Ben ook wel benieuwd hoe ver we moeten lopen enzoheb er zo veel zin in!

Het enige wat ik vind zijn een aantal witte vlekjes op zijn buik, meer niet.. Maar jullie mogen zelf wel helpen zoeken naar de tinker zondag 
Maar het si zeker een mooi paard dus fijn dat we hem voor d elens mogen! En je nmrps meenemen is geen punt, op dit moment zitten we nog steeds met een model te weinig dus dat zou zelfs erg goed uitkomen
Komen jullie met z'n tweeën? 
En als je dan de hele dag moet staan en lopen is het wel fijn als dat een beetje comfortabel kan 
Ik ga even googlen voor een exact adres, als dat er uberhaupt is. Anders de Utrechtse Baan aanhouden en die afrijden naar de parkeerplaats (hier kijk ik janneke ook even bij aan?
) 

. Nu ik weet dat het 1km na het bosbad is, gebeurd me dat niet meer
. Als je vanaf het bosbad komt (Leersum) is het aan de linker kant. Vanaf Ginkelduin (A12) is het aan de rechterkant. janneke584 schreef:De parkeerplaats heet de Utrechtsebaan (niet op straatnaam Utrechtse baan zoeken, dan kom je ergens anders uit), die is langs de Scherpenzeelseweg. Je rijdt een onverhard pad op. Ligt tussen het bosbad Leersum (nr. 45) en camping Ginkelduin (nr. 53) in. 1 km vanaf het bosbad en 600 m vanaf Ginkelduin. De parkeerplaats is niet heel duidelijk aangegeven vanaf de weg. Ik ben er zelf al een paar keer langs gereden. Nu ik weet dat het 1km na het bosbad is, gebeurd me dat niet meer
. Als je vanaf het bosbad komt (Leersum) is het aan de linker kant. Vanaf Ginkelduin (A12) is het aan de rechterkant.