Jaja, moet ik w'appen als ik voor je huis sta of ben je er al?
Nayomie
Geplaatst: 21-07-12 13:10
Ze heeft net les gegeven, en is denk ik rond half 1 weggegaan. Dan moet ze nog 3 kwartier rijden geloof ik. En dan nog lunhen, dus zal ze straks wel on komen.
Sunshinee
Geplaatst: 21-07-12 13:13
nou Naomi, waarom kan ik me naam dan niet veranderen... heb t nog niet 1 keer gedaan
dankje! ik ga er nog even over nadenken, want ik zie dat je het maar 1 keer kan veranderen, maar wil iets wel met mn eigen naam, zodat het wat makkelijker wordt voor andere mensen
Ja vind het zelf ook jammer, maar voel me niet zo fit vandaar dat ik het ook hier plaats omdat ik het fut niet had om beltegoed te gaan halen. Vannacht slecht geslapen nu keelpijn en me maag ligt me niet zo lekker. Had er graag bij geweest!
sorry maar hier ben ik dan weer. uhm ik weet nog niet waar we langs gaan. normaal als ik richting winschoten ga kom ik niet langs de stad. maar ik zla wel eens op route planner kijken. waar moeten we je dan weghalen loveulla? ik laat nog wel even een berichtje achter op deze blz.
Zo ik ben weer terug Ff kleren uitzoeken douchen snel stukkie fruit achterover Werk mailen (zitten weer mensen te jatten bah... heb dan wel geen waardevolle spullen in de kleedkamer maar toch tas stond weer open ) adres opzoeken en gaan
san4nie
Geplaatst: 21-07-12 17:00
Tussen 6 en half 7 is het nogsteeds? Dan ga ik iets voor hlf 6 van huis.
Sunshinee
Geplaatst: 21-07-12 17:08
Sorry dames ik ga het niet redden, ben nog op stal, en het gaat niet allemaal zo snel, moet alles alleen doen. Vind het héél jammer! Volgende keer ga ik mee !
Destination
Geplaatst: 21-07-12 17:11
loveulla94 schreef:
Sorry dames ik ga het niet redden, ben nog op stal, en het gaat niet allemaal zo snel, moet alles alleen doen. Vind het héél jammer! Volgende keer ga ik mee !
Jammer
san4nie
Geplaatst: 21-07-12 17:13
Balen zeg Natasja! Ah, zag het al twee pagina's terug.. Half 7. Maar zal vast nog even moeten zoeken!
Zo ik heb gedouched moet nog sla maken en op heenweg langs de winkel nog ff cadeautje kopen half 7 redt ik denk ik niet probeer er wel zo nel mogelijk te xijn