Hihi nee hoor! Ik ga deze week aan de slag met de foto's, ik heb het ontiegelijk druk op school.. Dus nog niet eerder tijd voor geha. Heb wel voor iedereen alvast 1 foto op photobucket staan, die zal ik vanavond wel plaatsen.
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 02-06-12 14:18
Ik heb de foto's van Peer af. Zal proberen die vanavond of morgen op het forum te plaatsen.
hamsterfan
Geplaatst: 02-06-12 16:53
Van iedereen eentje als het goed is , die moest ik nog plaatsen .
Edit; Bij mijn moeder op het scherm vallen ze tegen zeg, veel helderder/lichter dan bij mijn vader .
Ja was ook een lekker dier . Weet niet of de foto's bij jou ook zo helder zijn? Anders wil ik ze ook wel wat donkerder maken, maar bij mijn vader waren ze goed. Beetje vervelend weer..
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 02-06-12 21:03
Het lukt me niet om foto's op de website te plaatsen Heb het nu een aantal keer geprobeerd en krijg steeds de volgende melding: Error in posting: You are not allowed to post any websites here at the moment. In uw eerste 2 posts kunt u geen website adres plaatsen
Ook als ik alleen foto's plaats en geen tekst krijg ik deze melding.
wauw zitten echt hele mooie foto's van peer tussen zeg!!
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 02-06-12 22:13
De foto's van Peer staan op het forum.
Er zit ook een topic genaamd peer tussen, hier staan 2 nutteloze berichten in, wist ook niet hoe ik het anders op moest lossen. Dat topic kan je negeren. Andere fotografen kunnen daar eventueel ook hun 2 berichten in plaatsen, zodat ze foto's kunnen plaatsen.
Dankjullie Als jullie trouwens de kwaliteit minder vinden (te donker/licht) geef maar een gil, dan kijk ik of ik het voor jullie beter kan maken. Ik ben nu bezig met selecties maken en eventueel wat aan te passen hier en daar. Hoop dat ik het eindelijk eens afkrijg .