Dan heb ik nog 2 plekjes over om mensen op te halen en weg te brengen naar station Ede-Wageningen. Mijn route is A9, A2 en A12 dus er zouden eventueel ook mensen kunnen carpoolen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bagheera_206 schreef:@Susan: Dan wil jij zeker mijn 70-200mm lenen?Ik vind het goed om even bij 1 of 2 modellen te wisselen van lens hoor.
Graag. Natuurlijk wil ik je ook afzetten op station Ede-Wageningen. Moet ik je ook ophalen?
Dan heb ik nog 2 plekjes over om mensen op te halen en weg te brengen naar station Ede-Wageningen. Mijn route is A9, A2 en A12 dus er zouden eventueel ook mensen kunnen carpoolen.
Fairytail schreef:Fijn dat jij het kan overnemen. Als iedereen gewoon zijn best doet loopt het al een heel stuk soepeler.
Ik kan voor de ochtend groep misschien wel mijn reflectiescherm meenemen. Moet ik nog even kijken.
Ik twijfel nog over mijn outfit, ik ben geen setjes mens en kan dus nu maar lastig iets bij elkaar rapen kwa kleuren. Iemand suggesties voor een mooie kleur op een vos die goed combineerd met een donker bruine rijbroek of geruite rijbroek?
Bagheera_206 schreef:Als we daadwerkelijk 14 modellen hebben heb je iets meer dan 10 minuten per model waar ook nog eens gewisseld moet worden. Misschien beetje kort? Ik weet niet wat de andere fotografen hiervan vinden. Is het dan een probleem als er mensen een paar modellen missen, omdat ze net lekker bezig waren bij een model en net iets meer dan 10 minuten nodig hebben en dus andere modellen moeten missen?
Elegance_ schreef:Madieke je mag mijn bruine dekje wel lenen, ik weet alleen niet of dat mooi staat