Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildWings schreef:Ik vond het ook een hartstikke gezellige (en goed georganiseerde) meeting
Het weer zat ons alles mee.
De groepsfoto's zien er toch leuk uit joh! Ik zou best met de kleuren willen klooien maar zit niet op mijn eigen scherm, niet gekalibreerd dus weinig zinnig![]()
Zie al veel mooie foto's voorbij komen, wat leuk! Ben ook benieuwd naar mijn eigen foto's, maar daar moeten de modellen ook nog even op wachten, geheugenkaartjes waren van redder-in-nood Richard dus zijn ook weer daarmee terug gegaan, heb ze zelf ook nog niet gezien dus op de PC haha. (Nogmaals echt ontzettend bedankt voor het uitlenen van je camera, fijn dat ik zo toch nog kon deelnemen aan de meeting)
borrie01 schreef:Ik vond het heel leuk om te doen en ben van plan om in september weer een meeting te organiseren.
wil even jullie mening weten.
hoe vonden jullie de groepen zo 2x7 en dan 14 fotografen. was dit te doen of moeten het er minder worden of kunnen er juist nog meer bij
Bagheera_206 schreef:@Monique: Die stomme takjes op de grond waren niet fijn voor je ellebogen.Wat dat betreft deed Rianne het slimmer.
WildWings schreef:Ik vond dit aantal modellen meer dan genoeg, ben niet eens aan allemaal toegekomen. 20 Red je volgens mij nooit. Fotografenaantal was ook fijn zo, je kon mooi switchen steeds en zat niet met hele groepen bij één model (meestal).Ik hou me aanbevolen voor september haha.
Wauw, wat ziet Chryssie er mooi uit btw! De filmpjes wilt m'n PC even niet laden maar die foto's zien er leuk uit, prachtig koppie, en nog steeds die mooie diepe kleur (nog wat donkerder zelfs lijkt het wel?). Heerlijk dierGrappig hoe snel de tijd gaat he
Monique, herkenbaar ja, ik heb ook overal krassen van takjes en doornsGevaarlijk werk zo'n fotomeeting.