Neemt iedereen straks wat mee Hebben we veel te veel
Die lijst mag wel gequote worden van mij Dus als je iets mee neemt zet het er maar bij
rommulus
Geplaatst: 17-01-12 13:31
Als er animo voor is zal ik ze wel mee nemen
Komt net de postbode aan de deur, met een pakketje van ziggo Mevrouw kiel ???? (ben niet getrouwd) Wel lachen altijd dat ze er bijna altijd vanuit gaan
Nou ik heb de planningen klaar Ik heb er 2 voor de ochtend Aangezien we nog geen bevestiging hebben van Nicole met Luca Dus heb de reserve planning er ook voor gemaakt
rommulus
Ben benieuwd. Komt hij duidelijk in het topic of via pb? Heb het namelijk behoorlijk druk om steeds alle posten letter voor letter bij te kunnen houden. Net newborn op de foto gezet en gister voor de Phryso op pad geweest.
MarianneV
Geplaatst: 17-01-12 23:28
Ik spam ze in het topic Als ik het niet vergeet geef ik je de links wel in pb
Milan_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-12 23:32
Hij komt in het topic Alle modellen en fotografen zullen eind deze week/volgende week waarschijnlijk ook wel een PB krijgen met informatie enzo
Trouwens, voor iedereen even belangrijk, ik heb vanmiddag de boswachter aan de telefoon gehad en de vergunning is onderweg. Wel heeft hij er nadrukkelijk bij gezegd dat de paarden níet in het water mogen. Dit omdat dit een zwemvijver met stilstaand water is. De paarden mogen ook niet uit het meer drinken (ook voor eigen veiligheid van de paarden). Ik respecteer graag hun regels, zeker als we deze meeting een keer willen herhalen, willen jullie dit dus onthouden en er ook rekening mee houden? Hierbij hoort ook dat je mekaar even erop aanspreekt als er een paard in de plas komt
whaha mooie opmerking devi_angel, maar goed dat je het aangeeft Milan_lover, kunnen we er indd rekening mee houden Ik ben ook geen fan van krentebollen, maar zal ik dan wat zakken met gewone bolletjes mee nemen? voor de mensen die de krentjes ook liever niet proeven ?