Andola en ik zijn ook veilig thuis gekomen. Was een leuke middag, maar inderdaad erg jammer van de mist. Paarden vonden het een lange tijd om hun geduld te bewaren en waren het dan ook helemaal zat op het eind. Ze waren wel blij met het rijden door het water en hebben zich toen ook even goed laten zien.
Maar hopelijk zijn er toch nog leuke foto's uit gekomen ondanks de mist en een donker paard!!
Wij zijn weer terug Erg jammer van de mist, maar vond het super gaaf en ben erg trots op mijn paard dat ze zomaar het water in liep!! En dat ze zich netjes gedraagde!
Ben erg benieuwd naar de foto's! Heb een aantal gezien die al super gaaf waren
Net mijn pake en beppe naar huis gebracht, maar kon echt niet hard rijden, zicht was veel minder dan 50m dood eng.
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-11 20:00
Omdat ik het erg druk heb met school kan het wel even duren voor alle (870 totaal) foto's goed zijn omgezet van ARW naar JPG. Doch probeer ik het binnen 3 weken tijd afgerond te hebben voor alle aanwezige ruiters.
MarianneV
Geplaatst: 20-11-11 20:02
870? Ik had er maar 300
Ik denk dat ik de eerste klaar heb. Al heb ik niet zo'n goed gevoel over mijn fotos. Maar dat kan em ook aan mij liggen ( omdat ik best wel moe ben)
Ik denk dat ik er 1 klaar heb :p
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-11 20:04
Yep, dan weet ik zeker dat iedere ruiter genoeg mooie foto's heeft. Plus dat ik ook heel veel totaal foto's van de meeting gemaakt heb.
*typo
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 20-11-11 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt