Perron af naar boven ( als het nog het zelfde is als toen ik daar was ) dan kom je zo'n infopunt tegen, die gang er tegen over ga je in, en dan kom je bij van die vreet tentjes en de AH to go, en dan bij de kaartjes automaten, dan zit je goed.
Als er van die wegwijs bordjes zijn ( dat weet ik eerlijk gezegd niet) dan centrum volgen.
Laurahh
Geplaatst: 15-11-11 21:05
Maar je bedoelt via boven? Dat bestaat namelijk niet meer Er is wel aan de bovenkant een uitgang, maar niet via de gang..
Bedoel je aan de kant van de amsterdamseweg of de kant van de Renssenstraat?
Mossel
Geplaatst: 15-11-11 21:07
dat bedoel ik toen ik r voor het laatst ben geweest Straatnamen moet je me niet vragen die weet ik niet maar amsterdamseweg is volgens mij de weg naar boven richting ede etc?! dat lijkt me wel het makkelijkste.
Uhhh ja, de amsterdamse weg gaat uiteindelijk richting Ede (heb even heel google maps afgestruind ) Dan ga ik wel ergens aan die kant staan en dan moet je maar kijken of je mij herkent of ik jou herken?
Ik moet ook ff kijken hoor kom er best wel vaak langs, maar nooit echt gelet waar de auto kwijt te moeten ja dr is op oppik plek alleen die is aan de andere kant van de weg, niet heel ideaal voor ons einddoel
Leuk wagentje! (ik heb vroeger ook een cinq gehad, een rode )
Jammer dat je niet mee kan mytens!
Ik ben erg roze en paars fan . Mijn haflinger staat dat niet, die is meer aarde tinten en bordeaux rood. Maar Gráni staat het érg goed! Ergens twijfelde ik qua kleuren ook vanwege het zadel. Helemaal roze vond in to much... Maar dit leek mij wel erg leuk
Omg dat hoofdstel is geweldig Maar zondag idd geen roze!
Iemand nog interesse in een rondgenaaid bruin lakhoofdstel of een zwart leren halster met blingbling? beide maat full maar 't hoofdstel kan heel klein worden gezet
Bagheera_206
Geplaatst: 15-11-11 23:54
@Francis: Jammer dat je niet mee kunt.
Succubi
Geplaatst: 16-11-11 00:00
@borri: Je kan toch beide dekjes meenemen? Kan je daar kiezen
@Marjoow: Gráni heeft (bijna) alles roze. Roze halster, touwhalster, borstel tasje Morgen krijg ik als het goed is het hoofdstel binnen, met kerst krijg ik een roze poetskist en kerst/januari komen de roze borstel set . Dus ja... Zondag word het roze... Iets anders heb ik niet voor hem
@Jinte: Maar... Dan kan Gráni niet komen! . Zonder roze schaamt Gráni zich Maar bruin lak wil ik best bij hem proberen hoor
Haha wat was je van plan om mee te nemen dan voor Grani? Ik wil m'n bruine wel meenemen. Heb je zelf een bitje?
Succubi
Geplaatst: 16-11-11 00:02
ps: Ik vind Gráni ook niet zo geweldig in zwart
Marjo
Geplaatst: 16-11-11 00:02
Ik heb wel een zwart hoofdstel hoor Zwart rondgenaaid, maat Cob en Dekjes heb ik ook!
Halsters vind ik sowieso niet mooi op de foto, tenzij je een leren halster hebt, dat staat wel sjiek! Touwhalster heb ik ook, blauw met beige
Succubi
Geplaatst: 16-11-11 00:04
@Jinte: Voor Gráni heb ik een roze en evt wit touwhalster. En eeeeh bloot? Ik moet eerlijk zeggen dat ik in en verhuizing zit van mijn moeder en mij momenteel niet zo bezig hou met aankomende zondag . Wat kan ik nog meer meenemen? Bitje heb ik idd
Mossel
Geplaatst: 16-11-11 00:05
Mijn auto is geen chiquechento maar een seicento
Oeff roze, niet mijn ding
Succubi
Geplaatst: 16-11-11 00:05
@Marjoow: Ik heb ook zwarte hoofstellen hoor . Ook met mooie bling neus en frontriem. Ook "gewone" hoofdstel enzo. (ik heb namelijk 2 paarden met dezelfde maten )
Bagheera_206
Geplaatst: 16-11-11 00:06
Roze is ook niet mijn ding. Heb wel twee roze overhemden.
Succubi
Geplaatst: 16-11-11 00:06
Ik kom straks terecht bij allemaal roze haters!!
Net iets te snel naar het neusje van je auto gekeken
Jinte
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-11 00:06
Touwhalster is wel mooi ja En ik neem m'n hoofdstel mee. Welke maat heeft ie normaal? Mijn hoofdstel paste nl. ook bij een pony Dus denk dat Grani 'm ook wel past