Maar het is gewoon wel heel veel 1 keer in de 2 weken. wil het echt wel graag doen. maar als het 1 keer in de maand of zo is dan vind ik het al minder erg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:We hebben besloten niet met schema's te gaan werken. Zo kan elke fotograaf zelf indelen hoeveel tijd hij/zij nodig zal hebben per paard.
We gaan eerst portretfoto's en losgooifoto's doen, en op het einde pas rijfoto's. Anders krijg je zweet of drukplekken van het zadel. Rijfoto's zijn niet verplicht
doom schreef:Ik zou het gewoon allemaal meer op richttijden houden, tijden zijn altijd fijn.
Maar voel je gewoon niet verplicht om precies in die 5 min foto's te schieten * denk ik *
Marijkjuh schreef:ik denk zoiezo qua portret en losgooi foto's dat je iets meer tijd moet nemen en geen 5 minuten...in 5 minuten kan ik namelijk niet echt goed een paard op foto zetten.
en volgens mij regelt het zichzelf wel qua fotograveren die paarden fotograveren.
doom schreef:Ik vind 45 min tijd voor opzadelen, naar het strand lopen en foto's maken van alle paarden erg kort in tijd jullie niet? je moet al gauw 15 min rekenen voor alle paarden zadelen en naar het strand toe lopen..
Kan daar niet beter gewoon een uur van gemaakt worden?
Bagheera_206 schreef:Richard is de vorige keer ook al mee geweest naar Soestduinen. Is mij daar prima bevallen zonder schema vandaar dat ik dacht dat Anouk ook meeging om het ook te ervaren