Als iemand nou zo'n half open strandtentje heeft, neem die mee. Dat is handig om alle tassen etc droog in te leggen Ik heb die helaas niet...
dancertje
Geplaatst: 11-09-11 08:24
Carien87 schreef:
Kan iemand voor mij een reserve paraplu meenemen? Ik kom er net achter dat geen van mijn pluutjes nog regenbestendig is. Alvast bedankt!
ik neem je er eentje mee heb wle alleen een kleintje
Lottegold
Geplaatst: 11-09-11 08:26
Goeiemorge!! Ik ben ook al wakker. Ik ben vanmiddag pas maar ik moet nog een hoop doen!!! Zoals me trailer nog ophalen.. Op buienradr stond dat het vamacht zou regenen dus heb ik de trailer nog maar ff binnen laten staan.. Ummsss had m gwoon al voor de deur kunne zetten.. Nouja..hopen dat buienrader en voor candaag ook lekker naast zitt
Carien87 ik heb een bruine met witte letters gezien en een bruine met oranje letters.. Is het 1 van die?
Als ik de Nederlandse radar bekijk zie ik tot zeker 13 uur geen regen. Maar als ik de Europese radar bekijk schrik ik Maar die heeft het vaak fout, dus we gaan uit van de Nederlandse
uwg moeee. half 6 op je bed liggen is te laat als je er vroeg uit moet. Zo maaris de auto instappen.
DesireeK
Geplaatst: 11-09-11 09:04
Goedemorgen vroege vogels...
Niet teveel kijken naar buienradar wordt je goeie humeur door verpest.. Gisteravond verwachtte ik ook een heleboel maar alles dreef langs en barste in het binnenland echt los Gaan er vanuit dat dat vandaag weer gebeurd
Dat is inderdaad heel laat als je alweer zo vroeg uit moet xMnon.. Rij voorzichtig...
LynnDenise
Geplaatst: 11-09-11 09:05
Ik ga voor jullie duimen! Ik kon helaas niet mee, maar kan niet wachten op de eerste foto's!
__Nicky
Geplaatst: 11-09-11 09:06
Ik ben onderweg, zit nu op de fiets
NoGo
Geplaatst: 11-09-11 09:09
Ik ga ook maar is rustig aan die kant op, we krijgen in ieder geval onweer want me hoofdpijn is nog steeds niet weg.. Tot zo!