Mijn senseo bovenop de keukenkastjes kan dan weer niet, ik heb verhoogde keukenkastjes
Jitske
Geplaatst: 11-07-11 09:18
Mijn katten slapen op de keukenkastjes
Trouwens, ik heb vannacht over Rock gedroomd Haha niets spannends hoor, maar ik herinnerde me vannacht dat ik vorig jaar of het jaar ervoor Rock op het HE gespot heb. Te herkennen aan de Bokt-naam-sticker en een zwart Nightwish t-shirt (kan da?). Samen met nog een andere bokker waarvan ik niet meer weet wie. Volgens mij is dat echt gebeurd, of heb ik nou echt over Rock gedroomd?
Haha Rock ik dacht me echt te herinneren dat jij het was. Alleen het beeld van die persoon komt niet overeen met de foto's in je profiel. Dat vond ik al zo raar. Maar ach omdat je afgevallen bent dacht ik dat zal wel zo zijn dan. Maar dan heb ik dus toch echt over je gedroomd
Hey even iets anders. Is er iemand op de meeting die nog een fijn telefoontje zoekt? Ik heb nog een oude Nokia 6610i liggen die me in de weg ligt en voor een klein prijsje weg mag.
Euh... geen idee eigenlijk.. Zou ik even moeten gaan opzoeken.
Enne, offtopic.. tja. *temt
Berdien
Geplaatst: 17-07-11 10:36
Ik vrees met grote vrees dat ik het niet ga redden om te komen Komende twee weken zijn namelijk onverwachts razend druk geworden, daarbij werd ik gisteren gebeld door de ING dat de kans meer dan groot is dat ik zaterdag moet werken. Dit ivm adviseurs die dan met vakantie zijn en het grote aantal zieken. Ze hadden verwacht dat het niet zo druk zijn omdat het vakantie is, maar iedereen wil voordat de nieuwe Gedragscode Hypotheken per 1 augustus in gaat hypotheekadvies.