Klinkt lekker Lielle! Ik had de bodem voor de pavlova al klaar, stond af te koelen in de oven. Hij is alleen nu ingestort, zusje deed de oven open. Die moet dus opnieuw.
De witte chocolade-kwarktaart staat in de koelkast! (Nu de bende opruimen..) Lielle, salades en sausjes genoeg
Mijn moeder heeft echt héérlijke dingetjes voor op stokbrood meegenomen, maar sommige dingen kunnen ook lekker over een vleesje gesmeerd worden heb ik wel gezien
Ik heb vanochtend boodschappen gedaan. Morgen duik ik de keuken in! Hoeveelheden is inderdaad lastig. Ik heb één kilo sperziebonen heb voor iedereen een scone met bijbehorende cream en 1 aardappel per twee personen (grote aardappels). Sausjes op de gok!
Nu staat klaar: Mango salsa met gember Tomatensalsa met basilicum en rode ui Bbq saus Mosterd/bbq saus Biefstukken in rode wijn/rozemarijn marinade Zalm in witte wijn marinade
Nu nog de burgers en twee sausjes, dan is het klaar.
texelse
Geplaatst: 09-07-11 20:07
Te koop: Alle boeken van Sonja Bakker, t.e.a.b.
MargreetW
Geplaatst: 09-07-11 20:43
'k moet alleen nog even de kruidenboter in een rolletje draaien maar moest even wachten tot buuf thuis was, had geen folie meer
De twee sausjes gaan hem niet meer worden, geen koelruimte om het mee te nemen. Maar ik heb wel vier burgers: - augurk, groene kruiden, kappertjes en ui - kaas en groene pesto - chorizo en rode pesto - feta en gyroskruiden
En witte wijn en cava
caro29
Geplaatst: 09-07-11 21:30
Ik heb nu pas dit topic gevonden. Geloof dat ik onder een steen zat. Jammer dat ik niet kan. Denk dat een boel mensen morgen van Lau haar terrein gerold moeten worden met al dat lekkere eten. Heel veel plezier dames en heer
Ik had vanmiddag generale repetitie van reizend theater/muziekgezelschap De Karavaan waarin ik ook speel/zing, en daar hadden we na afloop knoflooksoep. Dat recept ga ik maar eens even vragen, echt overheerlijk!
Dat is echt heerlijk ja! Wij maakten vroeger vaak een Spaande variant met ei erdoor. Die is echt verukkelijk!!
Eef_Bam
Geplaatst: 09-07-11 22:41
Wat een lekkere en onbekende gerechten komen er voorbij .
De ingredienten voor de bananen op de BBQ staan klaar, die worden morgen vers bereid. En omdat de brownie al vergeven is aan een vriendin van Lau en ik niet zo heel erg culinair aangelegd ben , ga ik nu mini-worstenbroodjes maken, die doen het altijd goed op feestjes!
Hier helaas een beetje een andere dag dan gepland.. Geen tijd meer kunnen vinden om broodjes + ingrediënten voor sandwiches te kopen en nu uit nood maar met ingrediënten die voor handen zijn een cake aan het maken omdat ik natuurlijk ook heel graag iets mee wil kunnen nemen morgen. Om het nog even lastiger te maken zet vriendje me morgen af met de motor, dus hoop dat de cake ongeschonden mee komt.. Sorry voor iedereen die zich op sandwiches had verheugd
Eef_Bam
Geplaatst: 10-07-11 01:01
Hier is de laatste lading worstenbroodjes klaar, heb nog geprobeerd enigszins creatief te zijn binnen de grenzen van mijn eigen culinaire vermogens , dus heb over de laatste lading wat geraspte kaas gestrooid voor ze de oven in gingen .