Ik vind volgend jaar ook prima, maar dan idd in mei of juni, met beter weer!
saroanda
Geplaatst: 23-07-11 21:14
Ik ben ook al weer 20 minuutjes thuis na Francis en Tessa thuis gebracht te hebben, Sven ligt lekker op bed. De terugweg ging een stuk sneller. De kids lagen heerlijk te slapen, Sven werd alleen wakker van pijn aan z'n tandjes en heeft een half uur lopen brullen
Het was super gezellig, zeker voor herhaling vatbaar, maar dan met mooi weer idd! Steph bedankt voor de gastvrijheid en de rest bedankt voor de gezelligheid, de volgende keer weer een meet zonder kids
Nog een keertje naar Vandaag vind ik een goed idee, lekker dichtbij
PieterBel
Geplaatst: 23-07-11 21:29
Steph inderdaad erg bedankt voor de gastvrijheid. Wij en de kids hebben het super naar ons zin gehad. De volgende keer neem ik wel een extra autostoeltje mee, dan kan Tess gewoon mee
Oerh ja vandaag, lekker en heel centraal voor iedereen uit het land.
Ik ga liever dan ergens eten waar we niet na zoveel uur weg moeten.
Mandy en ik hebben nog eentje lopen. Zullen wij iets zoeken later dit jaar waar we langer kunnen zitten of waar we later een rustige kroeg in kunnen? In Groningen weet ik wel wat maar denk dat de opkomst dan minimaal zal zijn.
Steph86
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-11 21:47
Francis, haha ja echt geweldig die reactie van [***], ze is helemaal gek van je! De boys zijn gek van jou Tessa, vooral [***]
Nou ik ben normaal gastvrijer hoor Jullie maar opruimen naderhand en alles zelf pakken, mijn vingers jeukte echt om een gil te geven
Met zijn allen waren we zo klaar toch, scheelt veel werk voor jou en/of Ar hahaha. Was erg gezellig en vooral de kids konden lekker spelen en hun gang gaan. Ar die zal wel gedacht hebben, al die wijven en kinderen in zijn huis. Ja [***] was ook gek van Quinn hahah die vond jouw jongens erg stoer en interessant. Tess is een lieve bitch hahaha 1 meer of minder maakt ook niet uit joh haha alhoewel... wat krijgt [***] het dan zometeen slecht met 2 grote zussen haha. zal zo ff een paar foto's plaatsen. Wel onduidelijke want ze zijn met de telefoon gemaakt.
Malima
Geplaatst: 23-07-11 21:54
het was toch super snel opgeruimd allemaal, met z'n allen waren we zo klaar Kon jij lekker rustig aan doen met je buik
En Hilda, lijkt me goed idee om wat uit te zoeken waar we langer kunnen blijven zitten.
[***] past de slofjes trouwens goed! Ze vind ze helemaal geweldig Ik heb van haar en de slofjes een foto gemaakt, ik zal hem morgen plaatsen. Ik ga zo aftaaien, ben best wel moe
Ben er zelf regelmatig geweest en je kan er zo lang blijven als je zelf wilt, tot uiterlijk sluitingstijd natuurlijk Grote groepen zijn welkom en je kan er lekker uitgebreid kletsen en lachen.
Je betaald dan in het weekend 19,75 voor onbeperkt wokken, je drankjes komen daar nog bovenop.
Steph86
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-11 22:01
[***] heeft toen jullie weg waren, de vuilniszak weg gedaan,Paab naar binnen gehaald en gevoerd,stofgezogen,vaat ingepakt,kindjes naar bed gebracht.
Ik vond het wel grappig dat hij er vanmiddag bij heeft gezeten
Malima
Geplaatst: 23-07-11 22:03
Mooi dat jij gewoon op je kont kon blijven zitten steph
Had hij nog weer gevraagd naar die foto of is hij daarop niet meer teruggekomen?