dammed nu ben ik zelf ook het mailtje van kirsten kwijt :S kirsten of iemand anders.... kan ik nogmaals het rekeningnummer krijgen? wou net overboeken maar dah gaat dus niet, stom stom stom
Kirstenn
Geplaatst: 19-02-11 14:28
@ Linda BG, weet jij al wat je doet?
Wil iedereen d'r nog even aan denken om het geld over te maken?
Omdat ik aankomende week weinig tijd heb, denk ik dat het pas donderdag wordt dat ik de kaartjes kan bestellen. Dus tot die tijd kan je nog het geld overmaken. Denk er wel aan dat er soms overboekingstijd bij komt kijken, dus dat ik het niet direct op m'n rekening heb staan. Mocht je geen kaartje meer willen, meld dit dan ook even, dan kan ik hier rekening mee houden
Overschrijven gaat inmiddels toch allemaal automatisch? Nouja maakt ook niks uit, heb afgesproken met m'n moeder dat we donderdag of vrijdag ff gaan kijken met de creditcard, heb ik haar natuurlijk ook bij nodig, dus tot die tijd kan ik het geld ontvangen
nope ook met overschrijven via internet niet, zover ik weet. met mn werk kunnen wij de klanten ook niet uitbetalen in het weekend, die bedragen worden verzameld het gehele weekend en op de maandag verwerkt
@Marie: ik heb Kirsten net wel geld gestuurt en ze kreeg het gewoon binnen. Of geld dat alleen voor jullie omdat jullie allebei een andere bank hebben en Kirsten en ik dezelfde?