Dat ook ja, in duitsland zit een mooi park... ouders hadden een huisje voor 7 personen die was erg mooi...
Maar ja beetje ver weg
Maar vond de kamertjes ook een beetje onafgewerkt, gewoon gipsplaatjes en geen kleurtje ofzo... snap je, alsof ze het slechtste huisje aan ons gegeven hadden...
Landgoed het loo is wel wat duurder maar volgens mn ouders is dat een heel net en mooi park... Dus ja wat wil je, iets meer betalen en wat meer comfort of bijna niks betalen en troep...
Kunnen we met zn allen naar de apenheul een dagje... das leuk.
Daantje
Geplaatst: 28-03-11 20:30
Ik denk eigenlijk ook dat ik voor Lhl zou gaan het ziet er wel gewoon echt super uit enzo... Ben hier een keer geweest, echt mooi park, netjes en goed onderhouden huisjes enzo.
Laatst bijgewerkt door Anoli op 28-03-11 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Yonker
Geplaatst: 28-03-11 20:38
Gewoon kijken hoeveel mensen er mee willen toch?? Met meer dan 8 kan toch ook wel als er meer animo is?? Ik zeg datum vaststellen en aantal mensen en dan zoeken!!
Dat eten is gewoon een kwestie van meerdere dingen koken is toch ook niet zo'n ramp
Dus ik zeg gewoon ff knoop doorhakken.
Citaat:
Weekend van 2 november
- Daan - San - Marlies - Ilona (Anoli) - Nel
Zoiets?
Daantje
Geplaatst: 28-03-11 20:39
21 per nacht bedoel je Iloon, 63 voor 3 nachten is het
Maar kijken jullie ook nog even de andere parken na, misschien vinden jullie een andere wel leuker!
Kijk dat zijn er al 6 he, dus wie weet zijn we wel met meer
Mij maakt qua locatie niet zoveel uit eerlijk gezegd!! Vind het allemaal wel leuk uitzien. Ruwinkel ben ik keer geweest, wel een klein zwembad maar als dat niet erg is wel een goed park
Maar het is voor mij te ver weg om er nu wat over te zeggen.. Dus ik weet niet wanneer jullie willen boeken en welke data jullie in gedachte hadden om het plannen?
Begin november heb ik gezocht kwa data's Nans Maar kwa boeken tja ik dacht ergens in de zomer ofzo, dan kunnen we nog zoeken naar leuke aanbiedingen. En kunnen we zeker weten dat iedereen kan enzo.