Ik heb in principe alleen zaterdag overdag tijd, en maandag overdag misschien. Zaterdagavond heb ik feestjes en maandagavond moet ik bij de diploma uitreiking van vmbo zijn. Verder ben ik gewoon aan het werk van dinsdag t/m maandag op kantoor. Komende zondag moet ik bij mijn eigen werk en het weekend daarna beide dagen. Wat ik wel kan proberen is zaterdag 10 juli vrij te krijgen, als jullie dan ook kunnen?
Pasamba
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-10 14:22
Debb had al aangegeven dat ze 10 juli echt niet kan ivm werk.
Ja geen idee. Ik weet niet welke dagen ik hier kan ruilen. Krijg in elk geval de vrijdag zeker niet vrij, woensdag ook niet denk ik. Ik wil ook niet te veel aan knommelen hier, is tenslotte ook bij mijn vader op kantoor en wil niet dat hij ergens op aangekeken wordt. En als ik het nu goed doe heb ik waarschijnlijk ook voor de komende jaren vakantiewerk. Bij Leurs is het in deze periode, de zomer, gewoon heel makkelijk vrij te krijgen omdat er geen ruk te doen is en iedereen te weinig uren heeft dus die willen altijd wel voor je werken. Enige wat ik daar niet doe is mijn zondagen wisselen, die werk ik gewoon.