heb laatst in 1 doos ook een gat geknipt om mijn baby heel te kunnen houden haha. die zat vast met van die eetbare lijm, dus eraf halen was geen optie.
, ik had 'm er nog los opstaan dus dat ging nog prima
Polivy
Geplaatst: 30-01-10 22:23
Ik doe wel mee hoor, aan zowel de workshop, etentje als toy-party Ook niet zo gek, met zo'n tekort Angelique heeft duidelijk minder lang geleden seks gehad dan ik hahaha
en ik vond het gezellig ondanks dat ik op een gegeven moment heel moe was vond ik het leuk
benangelique
Geplaatst: 30-01-10 22:40
oh ja, die moest ff 180 km crossen. ikke net voor de sneeuw weer in alphen, maar toen moesten we nog boodschappies doen... heb alleen het nodige gehaald voor dit weekend. de rest komt maandag wel. de straten hier zijn spek en spek glad!
Polivy
Geplaatst: 30-01-10 22:42
Hahahaha
Hier is het nu aan het sneeuwen. Maar zit lekker binnen bij de houtkachel En mijn ouders hebben Zorro op staan.
whaha, al die boktnamen en echte namen. ingewikkeld gedoe
ik ga ook mijn bedje opzoeken. mijn vingers zijn net worstjes en hans heeft hier de verwarming flink opgedraaid dus ik zit te smelten. eerst de nijnen instoppen en dan mezelf dus!
Helaas zijn mijn CC's gesneuveld tijdens het reizen ... Ik trof ze zo aan:
Uiteindelijk heb ik maar wat bloemetjes opnieuw erop geplakt en uit frustratie 1 CC opgegeten omdat daar de bloemetjes niet op bleven zitten (en toen waren het nog maar 7 )
Het was supergezellig!! Ik heb foto's genomen, wat doe ik daarmee?? Kan ik die hier posten? Vind wel net als Angelique dat het echt heel leuk was, maar het was niet echt een workshop.
Ennieweej, nu is het tijd voor een toyparty! Wanneer spreken we af?