Oke deze meetings staan dus op het programma denk ik:Bowlen (januari-februari)Poldersurvival (zomer 2010) en/of attractiepark bezoek (lente/zomer 2010)
HubbaBubba schreef:Auuuwts Mijke, dat kun je beter niet doen Lisa zet alles weer geordend in het topic, onze regeltante Ik doe m'n best anders komt er niks van dacht ik zo We moeten met data's gaan gooien denk ik
AnneOmie schreef:God gaan we hier nou ook weer verder l ullen Nee annemieke, we gaan weer meeten, even een paar posten hierboven lezen
NU al Lisa, doe normaal!Bowlen kan een week van te voren ook wel hoor, Maloot Annemieke, jaaaaaa Poldersurvival, doe is een keer gek in je leven!
Had ik al gelezen van het meeten, over de pretparken, maar niet over poldersurvival... what the fiets is dat????
HubbaBubba schreef:NU al Lisa, doe normaal!Bowlen kan een week van te voren ook wel hoor, Maloot Nou mevrouw Maloot, het dineren was ook een maand van te voren een datum voor geprikt, omdat anders niemand kan.
Sabbalicious schreef:HubbaBubba schreef:NU al Lisa, doe normaal!Bowlen kan een week van te voren ook wel hoor, Maloot Nou mevrouw Maloot, het dineren was ook een maand van te voren een datum voor geprikt, omdat anders niemand kan.Heb je gelijk in!
HubbaBubba schreef:NU al Lisa, doe normaal!Bowlen kan een week van te voren ook wel hoor, Maloot Annemieke, jaaaaaa Poldersurvival, doe is een keer gek in je leven!ja maar voordat je een datum hebt dat iedereen kan.....dan ben je weer even verder!dus ik stel ook voor om alvast met datums te gooien!
door baggersloten heen banjeren, een parcours afleggen door de polder en bekogeld worden met koeienvlaaien waar Natas en ik mee gaan werpen
AnneOmie schreef:Had ik al gelezen van het meeten, over de pretparken, maar niet over poldersurvival... what the fiets is dat????gewoon ff terug bladeren
HubbaBubba schreef:door baggersloten heen banjeren, een parcours afleggen door de polder en bekogeld worden met koeienvlaaien waar Natas en ik mee gaan werpen uuuuh okay nee dat is niet echt mijn ding dat laat ik aan jullie jong grut over
ANNEMIEKE, je moet wel mee hoor!!Daarna mag je douchen en gaan we vorkje prikken!Zaterdagaaf is goed hoor
HubbaBubba schreef:Je zei overigens Februari!!!ja kan ook..... zal ik nog maar een paar data's doen...kunnen we zien wat iedereen het beste uit komt..zaterdag 30 januarizaterdag 6 februarizaterdag 13 februari