*bedenkt nu: misschien ook valiumpjes? zijn nu met wel veel meer mensen, dus wordt misschien wat druk voor haar
Anoniem
Geplaatst: 06-01-10 21:05
hallo hallo lang niet gerageerd hier maaar ok
denk niet mee te gaan gewoon omdat ik niet veel armslag heb. maar vindt het ook doodeng puur vanwege mijn uiterlijk en mijn doen. dus denk niet dat ik nog mee ga.
lindatje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-10 21:28
Wij oordelen niet op uiterlijk (ik denk dat er dan geen meeting zou komen )
Maar je moet het zelf weten natuurlijk en doen waar je je goed bij voelt
Laatst bijgewerkt door lindatje op 06-01-10 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 06-01-10 21:33
zal eens bijlezen. zou eventueel met dree mee kunnen zal eens kijken wat jullie nog meer van plan zijn.
op eet gebied ben ik niet heel moeilijk. houd niet van pasta of frituur voeding heb gewoon zin in aardappelen met vlees en groente
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-01-10 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Er waren een paar opties Pannenkoeken waren erg populair, maar een patatje werd ook wel gewaardeerd. Lon schreef alleen dat patat was lastig wordt, dus toen kwam het tapas-idee weer ten spraken. Wat het nu uiteindelijk gaat worden...Joost mag het weten
Wie weet doen we uiteindelijk weer hetzelfde als de vorige keer
Vorige keer hadden we koude schotel. Zelfde idee eigenlijk. Allemaal verschillende dingen zo dat er voor iedereen wat bij zit. Ik geloof dat we toen 15 verschillende schaaltjes met lekkere dingen hadden. De bijdrage was toen 4 euro per persoon.