en dingen als frisdrank, brood, beleg, chips enzo, nootjes, moeten jullie even zeggen wat voor soort dingen je bijv. wel lekker vind enzo dan kunnen we met de hoeveelheid daarvan rekening houden enzo als daphne en ik boodschappen doen ^^
Maar ik ga niet mee met boodschappen doen, want dan ben ik lonneke ophalen
maar mij maakt het allemaal niet uit, hoeft voor mij niet veel te halen neem me eigen brood mee! en als er maar paar melkvrije dingen zijn vind ik het best
chinees mag ik niet , patat soms maar dat zijn dingen die wel echt nagevraagd moeten worden.
maarjaa komt goed
Ik ga nu weg en kom niet meer op de pc!! dus als er dingen zijn kan via sms/bellen
mij maakt het niet veel uit, lust zowat alles wel, en ik heb het liefste drinken zonder prik, maar opzich lust ik met prik ook wel, moeten jullie maar zien
ChristyT
Geplaatst: 29-04-09 23:09
_Iris_Iris_ schreef:
mij maakt het niet veel uit, lust zowat alles wel, en ik heb het liefste drinken zonder prik, maar opzich lust ik met prik ook wel, moeten jullie maar zien
Hetzelfde hier Ik hou ook niet zo heel erg van prik, maar drink het opzich wel
okay ik wordt kneiterzat van al dat geregel en mijn hoofd ontploft echt bijna, moest net de hele stal van elinne leeg halen en mijn hoofd ging alleen maar van hoe krijg ik die en die terug en hoe regel ik dat .
Ik ben héél misschien morgenochtend met daphne nog op de pc? Maar denk het niet. En dan vrijdagmiddag misschien even met ilse ofzo maar ga daar maar niet vanuit.. dus als er iets verandert wat ik moet weten fe smsen fzo? ^^ zou wel fijn zijn.
We hebben nu een achtpersoonstent en een partytent, mijn vader wou ik wel iets met zeilen even doen waar we dan sowiesow onder konden zitten enzo whatever. En als het gaat regenen gaan we dus met zen allen anar leonie's vader's ding, nouja je snapt het.
Eten Daphne en ik gaan morgenochtend boodschappen doen, die boodschappen delen we door het aantal mensen en dat bedrag laten we jullie weten. Voor het avondeten dacht ik laten we gewoon naar [***] gaan, daar is zo'n kleine snackbar kunnen we misschien met zen allen wel aan die tafels zitten enzo dat moeten ilse en ik morgen maar even regelen. Maar omdat het per persoon verschillend is van wat je besteld is het slim om voor het avondeten dus even apart ieder 2/3 euro fzo mee te nemen? ^^. Zodat je iig genoeg hebt.
als jullie een ander idee daarvoor hebben hoor ik het graag ^^.
Mijn vader moet zondag naar [***] toe en die gaat hier om half 2 weg, mensen die dus MET DE TREIN/BUS vanaf [***] weg moeten/willen, zoals carlijn enzo met de bus, kunnen met hem mee. Mensen die vanuit heino wegmoeten moeten misschien even aan leonie (ofzo?) vragen of zij met hen terug kunnen rijden ^^.
Ik wist btw niet meer zeker of simone nou bleef slapen of niet. Maar aniek en jasmijn komen op zaterdag een nacht en ik dacht misschien kan jasmijn vanaf [***] ofzo met aniek meerijden en weer terug als aniek gebracht wordt? ^^
@Amber/Monica. Mijn vader moet misschien vrijdag met de ME , als hij opgeroepen wordt hebben we een probleem dan kan hij jullie niet ophalen maar zoniet dan kan hij jullie gewoon ophalen. Anders eventueel mijn mams als ze niet werkt en anders halen ilse/ik/nathalie jullie wel op de fiets op ^^. Laat ff weten hoelaat jullie aankomen.
wtf dit wordt echt al een paasei
OJA en wij hebben zo'n dom wc ding ofzo ergnes naast de stallen maar mijn paps gaat die schoonmaken en dan hoeven we 's nachts etc. niet de hele tijd naar binnen maar kunnen we daar gewoon ^^.