He %&$&@%!! Ik kom er net achter dat mijn oorspronkelijke lift naar Kudel waarschijnlijk zondag niet kan. Geweldig. Is hier heel misschien iemand uit het zuiden/ midden die mij van een station ofzo op zou willen pikken, eventueel tegen een kleine vergoeding? Het wordt voor mij namelijk verschrikkelijk duur als ik de hele weg met de trein moet reizen..
Het dichtsbijzinde station wat ik kan bedenken is Arnhem, daar kan ik je nog ophalen.
Eleandra
Geplaatst: 08-04-09 10:56
Super, dat zou al heel erg helpen!! Zal ik dan nog iets bijdragen aan benzinekosten? Vanavond kan ik bespreken of er echt geen oplossing is ivm mijn oorspronkelijke lift en anders zou ik heel graag gebruik maken van jou aanbod.
O jee, gooi ik nu plannen door de war? Ik wil namelijk echt niet ergens tussen in komen, ik kom er al zo lekker laat mee. Als ik niks door de war schop.. hoe laat zou vroeg zijn? En qua benzinekosten, wat zal ik bijdragen?
Neejoh, slapen is niet noodzakelijk. Ze komt je wel halen.
Onali
Geplaatst: 08-04-09 17:29
Min of meer, maar dat geeft niet, het gaat erom dat we plezier hebben bij Jasja Euhm hoe laat kwam de trein van Annelie aan in Amersfoort? Ik blijf dan gewoon zaterdagavond in Ede, ga zondagochtend Mir ophalen in Arnhem en kom meteen richting Leusden/Amersfoort om Annelie en Marlies op te pikken. Sorry Marlies, maar dan zal je toch zelf moeten voeren
Marlies hoe zat het die website waar je kon uitrekenen wat je verbruikskosten zijn?
Annelie nam de trein van half 11...en het is 3 kwartier...
Eleandra
Geplaatst: 08-04-09 17:32
Voel me toch een beetje schuldig... Maar als het geen probleem is voor jullie? Doen jullie trouwens vaker slaap-feestjes bij elkaar? Volgens mij de enige bokkers in dit topic die elkaar echt kennen he?
Euh, Ilona blijft vaker slapen ja. Maar dit is wel de eerste grote slaap meeting waar ik heenga.
Onali
Geplaatst: 08-04-09 17:34
Dus zij is ongeveer om kwart over 11/half 12 in Amersfoort? Ongeveer een half uurtje/ 40 minuten rijden van Arnhem naar Leusden. Dus als Mir om half 11 op het station van Arnhem staat kunnen we gelijk door.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 08-04-09 17:35
Ja...
Eleandra
Geplaatst: 08-04-09 17:36
Via bokt leren kennen of zo al? Voor mij is het mijn 2e meeting überhaupt en de eerste was van alle mensen van Venlo en omstreken, daar ging ik met een vriendin heen, op de fiets. We bleven ook allemaal bij elkaar slapen, stuk of.. 6 mensen? @Ilona Half 11? Gaat helemaal lukken @Bella Volgens mij wel he? Ach ja, ik ben zelf niet bepaald het ´fashionably late´ type, kom liever iets te vroeg dan te laat. Ik ben ervan overtuigd dat je net iets over te vroeg zei, en nu staat er alleen ´Ja?´ *Slaat zichzelf voor de kop en gaat naar een psychiatrisch ziekenhuis*
Oja Ilona, jouw nummer zou dan wel handig zijn trouwens. En dan zet ik wel een verjaardagstaart-hoed op, zodat je me herkent. (Ja die hebben we echt in huis)