Bijna alle spullen zijn ingepakt, alleen die van Ziggy nog. Luchtbed is gister avond nog even getest.
De auto haalt mijn vader op als hij uit het werk komt. Ik hoop dat er in de auto genoeg plek is voor mijn spullen Auto is groot genoeg, alleen de auto is van een veeboer. Dus als we pech krijgen kan ik gelijk een wei voor ziggy maken in de berm
Ik heb er over gedroomd, hahahaha, Ik had toch een auto en ik moest `s avonds ergens heen, dus pap zou Nigel wel ophalen... Marleen, je had me de verkeerde mee teruggegeven met mijn vader Nigel was opeens groot, dun en bruin, whahahahaha
Tot morgen!
grrr
Geplaatst: 15-05-09 12:24
Groot dun en bruin hebben we hier niet hoor! Wel groot, dik en bruin!
Nou ben ik toch aan het duimen, oa voor grid het laden van Sayla (en Angela en nog wel meer haha, het is duimdag ), zal ik ook duimen voor de reis van Ziggy Komt vast helemaal goed!
timokyana
oh,ik hoop zo dat jullie stukken beter hebben qua weer als hier. Van mij mag de regen voor jullie weekend wel richting belgenland komen en bij jullie een zacht zonnetje!
Vanavond is in elk geval flink in de regen gevallen Maar Arjan en ik hebben het wel gezellig gehad! Toen wij wegreden, hebben hun nog een klein ritje in de regen gedaan.
Ik heb een heerliujk weekend gehad, heb op mirthe en ziggy mogen rijden en we hebben het super gezellig gehad! Ik ga vanavond een leuk topic maken met de fotos!
Super bedankt voor dit mega gezellige weekend marleen!
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-09 19:56
Ook ik ben weer thuis van Heerlijk weekend idd
Maaruh mijn gevoel dat ik iets ging vergeten was blijkbaar dus niet voor de heenweg maar voor de terugweg ben mijn laarzen vergeten tenminste ze lagen niet in de auto en weet nog wel dat ik ze in de schoenenkast had gezet maar niet dat ik ze er weer uit heb gehaald
Idd Marleen & Mees Súper Bedankt!!
Dacht nog ff dat trailerladen vandaag moeizaam zou gaan want ze raakte erg afgeleid door de kalveren en ik had juist de trailer achter neergezet omdat ik dacht dat ze afgeleid zou raken door de honden en het achter juist lekker rustig leek Maar toen dus trailer toch nog maar ff verplaatst en toen ging ze er toch nog redelijk vlot op
Laatst bijgewerkt door grid op 17-05-09 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt