Hahaha! Denk het ook! Toch blijft het mooi om in mijn hoofd keer op keer af te spelen hoe Annelie omhoog sprong toen ik keihard tegen het raam rende!
die eekhoorntjes, wees blij dat ze niet terug zijn gekomen als gemuteerde killereekhoorns en ons gingen vermoorden Ja annelie blijft geweldig, denk dat ze nu dat gat in het plafond aan het dichten zijn daar bij heideheuvel...
Hahahaha! Toen Daan de Jenga liet vallen kroop ik bekant bij Nelleke in dr nek! Ja, dat gat gaat ons de borg kosten! Hahaha!
En het pijnlijkste was dat ik 's ochtends na 4 uur slaap wakker werd en Miley Cyrus zag.."Must... Kill... Miley..."
Nanne schreef:Hahahaha! Toen Daan de Jenga liet vallen kroop ik bekant bij Nelleke in dr nek! Ja, dat gat gaat ons de borg kosten! Hahaha! Maar die was ook briljant, niemand die het verwachte en "BAM" daar ging iedereen...
schaamhaarloos of niet, wil dr best een nachtje wat mee doen en met die leuke kneus van blood and chocolate ook wel...
Bellatrix schreef:Zullen we hier een halfjaarlijks uitje van maken? Dus ergens in april/mei weer? Jaaaa!Ik stem voor!