Met wigwam zei je ook nog dat ik boek echt moest lezen San... Iets met haar naam was Sara ofzo??? Maar die hoef je nu niet mee te nemen hoor kom ik toch niet aan toe Alleen ff weten welke het is dan... koop ik die denk ik gewoon
Maysie
Geplaatst: 12-11-10 12:32
moet k ook nog extra stokbroodjes uit de oven meenemen?? K weet niet wat voor vreterij ik moet meenemen
Twilight
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-10 12:32
Bellatrix schreef:
Ach, doe Annelie dan maar eerst hoor...ik wacht wel weer.
wou jij the ultimate gift dvd ook dan ??
Yonker
Geplaatst: 12-11-10 12:33
Maysie schreef:
moet k ook nog extra stokbroodjes uit de oven meenemen?? K weet niet wat voor vreterij ik moet meenemen
Ik weet het ook niet.. Ik neem alleen drank mee, meer past er ook niet in mn tas
jup ik wou the ultimate gift dvd graag ja maar marlies zegt net geef hem eerst aan annelie dus ik vraag of zij die ook wou want anders kunnen we die met z'n alleen toch kijken
Daantje
Geplaatst: 12-11-10 12:38
San ja volgens mij wel, maar die ging je ook al uitlenen aan marlies geloof ik dat ze zei?
Yonker
Geplaatst: 12-11-10 12:42
Sani schreef:
Ik vat er niks meer van.
Daan: jij wilde VA toch? Annelie: jij wilde The Ultimate Gift toch? Nell: Dat boek was Haar naam was Sarah. kan ik nog meenemen?
Uhm nou ja als het nog past dan mag je hem wel meenemen
San de bieb + videotheek
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 12-11-10 12:42
Ik dacht dat jij VA wilde Annelie.
Ik heb 2 pakken afbakbroodjes voor één ochtend en ik heb 2 afbakstokbroden mee voor bij het gourmetten...
Nou als je boeken hebt liggen wat bv op twilight lijkt, zolang er maar veel romantiek in zit en liefst fantasie gedoe dan mag je ze van mij best meenemen an