Ik moet morgen nog even langs de winkel, aangezien ik hetgeen dat ik gehaald had al voor een deel opgegeten had door mijn vreetbui Haal ik gelijk nog wel wat drinken
voor de dames die ik ophaal van het station, ja we zijn rond 4 uur in het huisje/ op het park...
Als jullie op het station staan moeten jullie naar beneden en dan de kant van de weg/ROC Aventus school (groot gebouw) op doorlopen tot aan de schuifdeuren en daar kom je uit op een fietsenstalling, daar sta ik achter met de auto te wachten...
Ik heb geen idee hoe jullie eruit zien, maar jullie gaan mij 100% herkennen
Oh ik ben niet te missen morgen, reken daar maar op
Yonker
Geplaatst: 11-11-10 20:42
Ik heb nog nooit een foto van jou gezien Ilona?? Dus maar we vinden je wel en anders bellen we gewoon We zijn om 15.21 op het station!! Om 13.26 de trein voor mij Heb er ook echt zin in dames
Anoli
Geplaatst: 11-11-10 20:42
Yonker schreef:
Ik heb nog nooit een foto van jou gezien Ilona?? Dus maar we vinden je wel en anders bellen we gewoon We zijn om 15.21 op het station!! Om 13.26 de trein voor mij Heb er ook echt zin in dames
Heb ik je nummer... ja dacht het wel gaat ik ff checken...
Weet ik eigenlijk niet iloon, trouwens moeten we nog dingen meenemen als toiletpapier enzo?
Dat is trouwens miss helemaal niet zo'n verkeerde.. Net als handdoek, handzeep, sponsje, doekje, theedoek enzo.. vuilniszak?? Geen idee of dat allemaal aanwezig is eerlijk gezegd..
Daantje
Geplaatst: 11-11-10 20:59
Nou ik dacht namelijk dat wij altijd wel iets meenamen als we naar zo een park gingen, maar ik weet niet zeker of dat altijd moet. Vuilniszak dacht ik ook dat we altijd meenamen, dus ik zal wel is even zoeken op de site, misschien kan ik er wat over vinden.
Ik kan niets vinden op de site, maar ik denk dat we zelf voor dat soort dingen moeten zorgen. Net als vaatwasblokjes enzo.
Nou als je nog meer weet zet het er even bij. Ik neem alles wel mee in een grote zak, want volgens nans was haar auto toch groot dus dat moet wel lukken
Er staat daar alleen 1 pakketje met afwasborstel, sponsje, dweil, doekje en dat was het zo ongeveer. En als je mazzel hebt ook 1 toiletpapier rol en 1 afvalzak. Wij gingen vroeger altijd iedere jaar naar een landal park, dus vandaar dat ik dat weet
Ik wil best alles meenemen hoeft niet iedereen wat tedoen en hebben we gewoon in 1x alles. Volgens mij hebben we alles in huis dubbel dus kan ik wel wat meenemen