Daan en ik zullen er ongeveer een uur over rijden dus onze verwachtingstijd zal ongeveer half 6 zijn.
An en ik zijn rond half 4 op station en worden opgehaald door Ilona denk dat wij er rond 4 uur zijn dan ofzo?
Oja, dat moeten we dan ook maar gelijk even doen. Ik neem ook wel wat films mee...Als iedereen wat meeneemt hebben we genoeg keus.
Sani schreef:Te veel energy drank. Nee weet ik het. Ik zal eens kijken naar wat dvd's... Voorkeuren?The ultimate gift ?? of had je die nog steeds uitgeleend ??anders wil ik die graag nog een keer lenen als t mag ik neem ook wel wat mee, alice in wonderland ??jamer dat gamer in me zusje der laptop opgesloten zit zo goede film
Ik zal ook is even een kleine selectie meenemen van mijn dvd's Okee ik heb nu een lijstje ik hoop maar dat ik alles heb wat nodig is, ik ga zo duidelijk wat vergeten ik voel het gewoon!!!!
Ja heb er al helemaal zin in Ik zit nu ook maar gewoon rustig op de bank met muziekje op!Straks alleen even spellen klaarleggen, want die ga ik anders echt vergeten