Neuh, ik neem ook alleen de compastcamera mee hoor. Te veel gesleep. Meer om gewoon even een leuke ST-addicts-groepsfoto te maken dan creatieve hoogstandjes.
Ben een beetje afwezig geweest door Jared dag. Maarja, ik moet morgen rond half 12 op de trein. Ennem, ik kom aan op spoor 5 ofzo, en dan moest ik naar boven lopen toch?
Ik neem trouwens toch een trein eerder. Dus ik kom om 12.42 aan op spoor 11. Als ik er 1 later neem en ik heb vertraging ofzo, dan staan jullie misschien wel tot half 2 op me te wachten.
Fijnfijnfijn, hoef ik niet in m'n uppie staan te wachten.
Marloe, het kan echt neit missen hoor! Je volgt gewoon de stroom mensen, op het perron is een trap waarmee je in de centrale hal komt. Dan onder het grote blauwe bord:
Ik neem dus camera mee, wie nog meer? Nouja, zien we dan wel weer. Zal wel een beetje dood zijn, vanochtend om 5 uur mijn bed uit en het is nu ook weer niet heel vroeg, morgen weer op tijd eruit enzo... Maarja, als ik daar eenmaal ben, zal ik wel heel wat hyperder zijn.
Hmm, ik kan even kijken of ik ook een trein eerder kan pakken. Even opzoeken hoe laat ik er dan ben. (idd met vertraging enzo, de mijne komt pas om 7 over. )