want normaal is er maar ene half uurtje pauze ofzo tussen 2 showsdat halen ze dus niet om dan in de Foyer te komen
als ze komen trouwensga ik niet naar Nicolaidie heeft het al druk genoeg ga ik wel naar RubenM, die moet ik nog hebben
tjah al die hysterische fanchickies rennen meteen naar Ruben nicolai toesoms heb ik best wel medelijde met hem weet je Neuh of Patrickpatrick is echt stoer hij kijkt altijd zo intelligent
TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJLLTIJL IS ZOOO LIEF hij neemt echt tijd voor je, Toen ik op de foto ging met hem 14 maart, ik was geweest alleen, toen zei Iris zo jaa robin kom kom en hij zo wie is Robin, ik kom aanlopen hij zo oOo daar is Robin haii Whahha echt hip
whaha ik zou dat ook niet durven maar dat meisje komt zo t podium opgeredn, met rozen enzodus meisje wil t podium weer aflopen, word teruggetrokken door Tijlhahahah ik had het toen niet meer
k moest zo lachen om die reacite van dat meisje en toen mocht ze daar staan tussen de Lama's bij YNWAWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAals ze YNWA doenwie ga ik bellen
je kan ook gewoon 3 mobieltjes meenemen ik begin altijd al met bellen tijdens de speech van tijlalleen waren toen 10 maart andere mensen daar niet zo blij mee en dan kei hard in je telefoon schreeuwen ;YOU NEEEEEEEEEEEEEEEEEEVEEEEEEEEEEEEEEEER WALKKKK ALONEEEEEEEEEEEEEEEE
wacht wacht wacht wachtals je het ultieme Lamagevoel wil hebbenmoet je dit kijkenmomentHEBBEShttp://www.youtube.com/watch?v=8cstErNc248dat is HET lama gevoel
krijg helemaal kriebels enzo echt hipheid WALK ONWALK OOOOOOOOOOOOOOOOONNNWITH HOPE IN YOUR IN HEARTS!!!
en als Tijl dat allemaal aan het zeggen is an Energie naar buiten etcdan ga ik altijd al bellen En dan gewoon kei hard in je telefoon schreeuwen, deed ik toen ook