Mijn verjaardag's visite (van zondag) had ik er zelfs voor afgezegd, maar blijkbaar heeft Quincy
er niet zo'n zin in
Eergister stond ze lekker in de binnenbak (zo'n 1.25m hoog) vlakbij de deur, nog wel op redelijke afstand, iemand stond haar te aaien. En helemaal zomaar uit hetniets, zakt ze door haar achterbenen en springt zo over die deur heen

Over de bakdeur springen is nog niet zo heel erg, maar omdat ze een te grote afstand tussen haar en de deur had en het vanuit stilstand was, kun je natuurlijk verwachten dat dat niet goed kan gaan.
Ze bleef met 1 been hangen, waar haar vel helemaal vanaf is geschaafd (er kan dus ook niets gehecht worden, want er is geen vel om te hechten)
Mooi vervelend dus, ik heb gister en eergister alleen met haar gewandeld, in stap heeft ze er niet heel veel last van, maar zo ver wil ik haar niet aan doen en dan zou ik jullie in het draven en de rest beperken. Ik moet dus ook passen.
Mijn aanhang gaat dan ook niet mee, Angela is ziek en Kirsten wil niet alleen.
Sorry helaas, volgende keer (hopelijk) beter als Quincy geen vreemde Quincyactie's gaat uithalen...
1. Naam: Wieteke (ijslanderfan)
Leeftijd: 16
Paard: Skotli, IJslander, druk.
2. Naam: Rhodé (pollewopsie7)
Leeftijd: 14
Paard: Poncho, 8 jaar, welshx arabier, bont, enorme dikke vreetzak!
3. Naam: Melanie (jackgirl)
Leeftijd: 18
Paard: Hassan ! grote reus, lief makkelijk dier.
4. Naam: Danielle (danie_horse)
Leeftijd: 14 jaar (na 9 maart 15 )
Paard: pauline, 9 jaar, kwpn, Shagerijnig tegen andere mensen
5. Naam: Maroeschka. (zit niet op Bokt.)
Leeftijd: 13.
Paard: Linda, haflinger.
6. Naam: Megan (Jesterlover)
Paard: Jester, 15 jarige ruin, KWPN opgefokt met buitenritten, en heel erg snel. Af en toe een remweg nodig van 300 meter.
7. Naam: Kaylee
Leeftijd: 14
Paard: Jazz, gewoon een lekker beest.
8. naam: kathleen
leeftijd:20
paard: duncan ( tinker )
9. Naam: Anouk (snowylover)
Paard: Chanel, soms ontzettend heethoofdje maar super lief naar anderen, wil altijd vriendjes maken