jaja. maar ik denk dat ik die van me moeder neem. denk niet dat die van mij genoeg conditie heeft voor zo;n hele rit. die van me moeder kan ook stap draf galop en rengalop. de mijnes heb maar 1 versnelling.
haha, in verlichte zit. nou toen ik klein was oefende ik mijn proefjes altijd op de fiets op het grasveldje hierachter. en droomde ik dat ik op een paard zat als ik naar huis fietste, dan gaf ik hem ook wel eens een tikte op ze nek
Antwoord niet veel meer maar volg dit topic nog wel een beetje, en dan zie je opeens je naam voorbij komen
Li_lee_yang schreef:
_lotjuh_ weet niet of je dr nog ben hier, maar nog 2 nachtjes he
Had eerst zo iets van huh? Maar toen ging het lampje branden Nu nog 1 nachtje slapen ( ) en dan is 't feest
En, weten jullie al een nieuwe datum? Ben niet van de partij, want Beer doet laatste tijd echt heel erg doorgedraaid buiten (zal wel door het weer komen), dus voorlopig blijven wij even veilig in de bak... Wie weet met de volgende meeting of als deze weer uitgesteld word (en het dan inmiddels zomer is)
jij ook al, normaal boeit me verjaardag me nooit zo. maar ik wil gewoon zo graag 18 zijn. zaterdag voelde ik me ook zo jarig ( toen vierde ik t voor vrienden) nog een uur
ben ik ook weer eens...4 februari gaat hem voor mij niet worden. Ik kan bijna niks doen door de natte bak, dus als ik nu naar buiten ga, ben ik de pineut! Daarbij heb ik het ook heeel druk met school, volgende keer misschien!
Alvast gefeliciteerd! 18 zijn is wel echt onwijs cool hoor (en ik kan het weten)
ja het was ook een verrassing, maar ik wist het tog al. had het ze tegen mijn vriend horen zeggen en ik heb van de week al geoefend enzo en de rest moet ik gewoon zelf betalen dus heb ook wel moeten sparen