Wel leuk als je zondag komt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Calanddra schreef:wel vriendelijk blijven he

morgen gaan ils en ik boodschappen doen..daarna weet ik ook wat het gaat kosten voro ieder..
klote NS

[wsl eerder omdat dat stink OV altijd te laat komt en daardoor ik mijn aansluiteingen ga missen] en kom om 12.56 aan
hahahah 
hahaha
Medousa schreef:Hoop dat ie snel komt...
iig ik vertrek om 9.18 van huus[wsl eerder omdat dat stink OV altijd te laat komt en daardoor ik mijn aansluiteingen ga missen] en kom om 12.56 aan
hahahah
ik ben om 11.01 op utrecht centraal dus nien, I WANT YOU THERE AT THAT TIME AT SPOOR 5hahaha
Tellie schreef:We moeten nog even afspreken hoelaat en waar enzo we op utrecht gaan afspreken. Enzo.

Calanddra schreef:Tellie schreef:We moeten nog even afspreken hoelaat en waar enzo we op utrecht gaan afspreken. Enzo.
Nemen we nog steeds de trein van 18.34 naar Den Bosch? Als we dan rond 18.15 - 18.25 bij dat kunstwerk afspreken, voor dat grote bord?
hehe na de boodschappen weet femke hoeveel we moeten betalen 

hoewel, die zijn allemaal van de andere meiden.. maar toch.. ik vind hem zo leuk

Weten jullie na de boodschappen hoeveel we moeten gaan betalen?
haha
en ik werd net gevraagd om van het weekend mee te gaan naar het bos met 1 van de tinkers waar k binnenkort op moet passen...
k kon vorige keer ook al niet dus niet kom ik wel!!