Strandritmeeting, helaas paard zoekgeraakt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Beauty0102

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:50

Volgens mij rijden er zoveel paarden, ik denk dat het paard niet meer op het stand is, in castricum is het zo groot.. in die duinen ook!

Tancreda4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:51

Ik hou dit topic sterk in de gaten, en steeds weer dat kippenvel op mn armen... Wat een nachtmerrie... Ik had gehoopt nu beter nieuws te lezen...

Heel veel succes en voor het vrouwtje heel veel sterkte... Echt vreselijk dit...

kyrkelover

Re: Strandritmeeting, helaas paard zoekgeraakt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:58

maar je ziet toch waarschijnlijk ook hoefafdrukken van dat paard ik bedoel strand is zacht duinen is zand dus meestal ook zacht ik bedoel via dat zou je al een heel eind in de goede richting moeten komen.
maar dara is het nu waarschijnlijk al te laat voor.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:58

Is er eventueel iemand die mijn paard met een tweepaards trailer of vrachtwagen kan ophalen (en weer thuisbrengen) in Hoogwoud? Benzinekosten delen?
Graag een trailer of wagen die al gevuld is met een ander paard, anders gaat die van mij er écht niet in!
Dan kan ik morgen of donderdag komen helpen met zoeken.

harlekijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:59

kyrkelover schreef:
maar je ziet toch waarschijnlijk ook hoefafdrukken van dat paard ik bedoel strand is zacht duinen is zand dus meestal ook zacht ik bedoel via dat zou je al een heel eind in de goede richting moeten komen.
maar dara is het nu waarschijnlijk al te laat voor.

Ja dat is wel weer zo,maar nu met die wind en regen ben ik bang dat alle hoefsporen weg zijn.

Fantabulouss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:01

mini_bienie schreef:
Kan iemand die mail even aan mij doorsturen? sabinestrating@hotmail.com

Ik heb je mn mailtje doorgestuurd ik ben die doorstuur mail begonnen namelijk kwist niet of je em al gehad had?

Birgit_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:02

zou het nos journaal hier ook niets over zeggen als je dat vraagt..dat word ook heel veel bekeken!

sanne83

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:02

Alwiene schreef:
Het is daar wel groot, in principe zou een paard den helder en den haag zomaar kunnen bereiken.

dan moet ie wel heel goed kunnen zwemmen..
het noordzeekanaal is toch wel vrij diep

Wat ontzettend naar voor de eigenaar! Als ik in heemskerk was geweest had ik graag meegezocht.
Ik kan me toch echt niet voorstellen dat een paard niet naar huis loopt, al is het dan naar z'n oude stal. Ik las ergens dat z'n oude stal in groet ligt. Er zit tussen egmond a/d hoef en bergen nog een heel stuk vogelbroedgebied waar geen ruiterpaden zijn, wordt daar ook gezocht?
Ik gok er toch op dat hij door een niet-zo-eerlijk iemand is meegenomen, of ergens aan vast zit. Zo groot is het gebied nou ook weer niet. De meeste stukken zijn ook vrij goed te overzien, geen heel dicht bos ofzo.
in ieder geval heel veel succes!

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:08

het jeugdjournaal wil misschien wel meewerken maar ik moeteen tel. nummer geven. welke kan ik het beste geven??????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:09

Probeer eens anders Man bijt hond of zo.Die hebben ook altijd vreemde dingen.Kunnen ze nu iemand volgen die een paard zoekt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:10

niceirisje15 schreef:
mini_bienie schreef:

Ik heb je mn mailtje doorgestuurd ik ben die doorstuur mail begonnen namelijk kwist niet of je em al gehad had?

ken je hem ook aan mij sturen: charlottewille@hotmail.com

alvast bedankt

Kido

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:13

leandrotje schreef:
het jeugdjournaal wil misschien wel meewerken maar ik moeteen tel. nummer geven. welke kan ik het beste geven??????

Nancy_evita zou thuis zijn vandaag....
Als je haar nummer eventueel heb dan die....
Anders weet ik t niet....

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:16

maar haar nummer heb ik ook niet

Birgit_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:19

heb je t nummer niet van iemand die mee is zoeken..dat je dan f vraagt of ze het nummer van nanci_evita vraagt.

Patriesja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:20

ow wat erg zeg, hoe laat gaan jullie morgen zoeken????

Alwiene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:21

sanne83 schreef:
Alwiene schreef:
Het is daar wel groot, in principe zou een paard den helder en den haag zomaar kunnen bereiken.

dan moet ie wel heel goed kunnen zwemmen..
het noordzeekanaal is toch wel vrij diep

Oeps, deze intelligente opmerking kwam van mijn vriendin die daar langer gewoond heeft dan ik, ik had het klakkeloos aangenomen dat het klopte.
Ze geeft nu echter toe dat dat toch niet helemaal klopte.

Mossel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:25

Ik had gehoopt te lezen dat hij al gevonden was ik hoop echt dat ie voor het weekend hoop eerder gevonden is

Birgit_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:27

word het nou uitgezonden bij het jeugd journaal vandaag?

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:29

Ik hoop echt dat Sicco snel gevonden wordt!! misschien kunnen jullie man bijt hond bellen / emailen die zenden dat soort dingen vast wel uit of anders het jeugdjournaal ofzo... Nou Femke nog heel veel sterkte!! en succes met zoeken

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:30

Hallo ik ben er weer, zoals eerder gezegd heb ik vanmiddag vrijgenomen en ben ik gelijk aar een vriendin van me geweest waar de baasjes van Sicco ook zaten. We hebben uitgebreid de kaart besproken en uitgedacht wat we nu het beste konden doen. Intussen kwam RTV Noord Holland voor een interview. Daarna zijn we de auto ingestapt en naar een hoog uitkijkpunt in Egmond a/d Hoef gegaan... weer niets... Femke kon een pony van iemand lenen en ik had Salco opgezadeld, toen ik ze had opgehaald zijn Femke en ik het duin ingegaan. We hadden het idee dat er genoeg mensen op de ruiterpaden reen dus daar zijn we vanaf gegaan. Op een gegeven moment kwamen we hoefsporen tegen (het leek er erg sterk op), ze liepen niet in een rechte lijn en Femke vertelde me ook dat Sicco niet altijd even recht loopt. Maar ja al snel hadden we geen spoor meer. We hebben een hele eind gereden... maar geen spoor van Sicco. We hebben denk ik wel 1001 mensen aangesproken en die zouden het rondvertellen en goed om hun heen kijken. Tja ik hoop dat hij snel gevonden wordt. Als het morgen goed weer is dan gaat er een klein vliegtuigje boven het gebied Zoeken. De posters zijn als het goed is gemaakt en worden in de omstreken uitgedeelt en opgehangen. Morgen ga ik weer verder zoeken in het gebied tussen Egmond en bergen. Ik hoop dat mede- zoekers mischien wat sporen hebben gevonden...? In ieder geval ONTZETTEND bedankt iedereen

Liefs Kim

pubelia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:32

leandrotje schreef:

ik heb het nummer van radnah maar weet niet of ik die mag geven....
ik kan haar wel eventueel sms ?

Efes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:38

ik heb vandaag gezocht in egmond en omgeving maar helaas nix gevonden op de voetpaden gekeken maar egt helemaal nix morgen zit ik tot laat op school en red ik het nie om te zoeken maar iedereen die morgen gaat zoeken heel veel sucses!!!
ik zag trouwens wel een helikopter metr een zoeklicht boven het duin vliegen!!! hij maakte rondjes om me heen!

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:38

niceirisje15 schreef:
mini_bienie schreef:

Dank je! Heb m net binnen!

Fantabulouss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:41

pubelia schreef:
leandrotje schreef:

ik heb het nummer van radnah maar weet niet of ik die mag geven....
ik kan haar wel eventueel sms ?

Jeugdjournaal begint al over 10 minuten dus denk niet meer dat ze dat vandaag nog uit kunnen zenden

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:43

Mooi dat als het morgen mooi weer is, dat er dan een vliegtuigje de lucht in gaat.. Mag Femke dan ook mee? Dat zou wel het handigst zijn