Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kyrkelover schreef:maar je ziet toch waarschijnlijk ook hoefafdrukken van dat paard ik bedoel strand is zacht duinen is zand dus meestal ook zacht ik bedoel via dat zou je al een heel eind in de goede richting moeten komen.
maar dara is het nu waarschijnlijk al te laat voor.
mini_bienie schreef:Kan iemand die mail even aan mij doorsturen? sabinestrating@hotmail.com
Alwiene schreef:Het is daar wel groot, in principe zou een paard den helder en den haag zomaar kunnen bereiken.
niceirisje15 schreef:mini_bienie schreef:Kan iemand die mail even aan mij doorsturen? sabinestrating@hotmail.com
Ik heb je mn mailtje doorgestuurdik ben die doorstuur mail begonnen namelijk
kwist niet of je em al gehad had?
leandrotje schreef:het jeugdjournaal wil misschien wel meewerken maar ik moeteen tel. nummer geven. welke kan ik het beste geven??????
sanne83 schreef:Alwiene schreef:Het is daar wel groot, in principe zou een paard den helder en den haag zomaar kunnen bereiken.
dan moet ie wel heel goed kunnen zwemmen..
het noordzeekanaal is toch wel vrij diep![]()
leandrotje schreef:het jeugdjournaal wil misschien wel meewerken maar ik moeteen tel. nummer geven. welke kan ik het beste geven??????
niceirisje15 schreef:mini_bienie schreef:Kan iemand die mail even aan mij doorsturen? sabinestrating@hotmail.com
Ik heb je mn mailtje doorgestuurdik ben die doorstuur mail begonnen namelijk
kwist niet of je em al gehad had?
pubelia schreef:leandrotje schreef:het jeugdjournaal wil misschien wel meewerken maar ik moeteen tel. nummer geven. welke kan ik het beste geven??????
ik heb het nummer van radnah maar weet niet of ik die mag geven....
ik kan haar wel eventueel sms ?