Mega Paarden Evenement Nieuwegein

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:23

Ik heb een gezellig dagje gehad ondanks de organisatie

3 nieuwe bokkers gemeet Tong uitsteken
stef, hypofocus en scherps.
ennn op de mooiste haf van de dag gezeten!!!
(binnekort zal ik de fotos er wel op zetten.)
vond het een leuk dagje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:34

Ja, ik betwijfel ook of de organisatie niet super failliet gaat (hoe schrijf je dat...??).
Ik hoorde dat ze deze accomodatie voor de komende 3 jaar hebben moeten afhuren, dus ik ben benieuwd wat ze er volgend jaar van zouden willen maken.

Het was voor mij gewoon een leuke, gezellige en interessante beurservaring. Op dinsdag kon ik er lekker inkomen vanwege het lage bezoekers aantal. Woensdag kwamen er wat meer mensen en kon ik een vlotte babbel houden en vandaag kon ik uitrusten en wat foto's maken! Voor mij dus prima verdeeld. Weer leuke contacten opgedaan enzo. Maar goed, ik had dan ook een oud-hollands: KIJKEN, KIJKEN, NIET KOPEN standje Knipoog En dat trok veel mensen wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:34

Oh, Cornelie en Talitha trouwens nog bedankt voor de gezelligheid! Ik vond 't echt tof

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:39

Wow, hebben ze het echt voor 3 jaar moeten huren? Vandaar dat het toch al voor volgend jaar op de kalender van de homeboxx stond.

Nou, ook al doen ze er nu alles aan om het volgend jaar beter te organiseren, dan zal het nog moeilijk worden om genoeg bezoekers te trekken, na al die negatieve berichten nu... en die bak wordt er ook niet groter op natuurlijk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:42

ik zei al: Gewoon een grote tent op 't parkeer terrein zetten met een mooie bodem + tribune!

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:50

Ja, en een andere tent voor de paarden, zodat ze niet bij het lawaai hoeven staan. En ook niet bij 15+ graden binnen staan te zweten.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:18

vond het wel jammer dat ik het geld pas kreeg toen ik wegging,anders had ik nog even kunnen shoppen!!!!helaas...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:21

kimmie261 schreef:
vond het wel jammer dat ik het geld pas kreeg toen ik wegging,anders had ik nog even kunnen shoppen!!!!helaas...

wees blij dat je betaald bent Haha! Haha! Haha!

Ik zag het somber in voor jullie............ Deze beurs is zo slecht geweest....

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:28

ja,maar hij deed er helemaal niet moeilijk over,ik zei het,hij belde en kwam toen ik zei dat ik wegging met het geld aan,en die meiden kregen allebei nog 10 euro extra van hem....

en dat terwijl mijn paard de hele tent daar afgebroken heeft...

alleen toen stonden we dus wel al half buiten en kon ik niet meer shoppen...

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:46

goh, konden de shows nu wel betaald worden Verward dat was eerst totaal niet mogelijk..

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 22:21

kimmie261 schreef:
ja,maar hij deed er helemaal niet moeilijk over,ik zei het,hij belde en kwam toen ik zei dat ik wegging met het geld aan,en die meiden kregen allebei nog 10 euro extra van hem....

en dat terwijl mijn paard de hele tent daar afgebroken heeft...

alleen toen stonden we dus wel al half buiten en kon ik niet meer shoppen...

hahah nou ik heb er nog wel ff van geshoped.. Heb een vestje gekocht Haha! maar ik wist al precies welke ik wou alleen had niet genoeg geld bij maar na het afrekenen wel! Ik weet niet eens meer welke bokkers ik allemaal gezien heb Bloos
Ik ben nu wel dood en dood moe!! zal blij zijn als ik in me bedje lag. Ik weet wel waarom we die 10 euries extra kregen Clown

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 22:27

nou mensen ik ben inmiddels thuis, ben wel kapot, maar onlangs alles heb ik wel enorm veel lol gehad.

Over de organisatie spreek ik liever niet meer, maar het was klote dat de deelnemers zelf hun box moesten bouwen en zo kan ik nog wel ff door gaan. Ik ben blij dat ik mijn geld heb gekregen en daf ging ook zeker niet van zelf.
Verder heb ik bijna geen stem meer over omdat ik alle shows heb aangekondigd hahhaha. Ik moet wel ff zeggen, na het omroepen van alle show nummers, leer je toch wel snel de paarden en ruiters kennen.
En uuuhhh kambit ) letlander ) is wel een super leuk paard om te zien zeg Haha!
Verder gingen mijn shows gewoon goed.

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 22:31

Scherps schreef:
nou mensen ik ben inmiddels thuis, ben wel kapot, maar onlangs alles heb ik wel enorm veel lol gehad.

Over de organisatie spreek ik liever niet meer, maar het was stinkmodder dat de deelnemers zelf hun box moesten bouwen en zo kan ik nog wel ff door gaan. Ik ben blij dat ik mijn geld heb gekregen en daf ging ook zeker niet van zelf.
Verder heb ik bijna geen stem meer over omdat ik alle shows heb aangekondigd hahhaha. Ik moet wel ff zeggen, na het omroepen van alle show nummers, leer je toch wel snel de paarden en ruiters kennen.

Jesssssssssssss, alle kindjes vonden de fries leuker!! Heb ik toch een fan samen met bitje Noujah Gambit een fan.. Hahah vond het wel leuk om als zorro te rijden Cool Hahah alleen echt anders ben nogal uhum van het netjes Knipoog Ik vond jullie shows echt super!!!!!!!!!!! En dat shetje echt helemaal tegek als hij in piaffe staat! En het sterrepaard en die ooh zo stoere hengst Haha! Alles veilig aangekomen?? Nog bedankt voor het leuke aankondigen Lovers

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 22:42

Hahahaha....lamp ook al zo moe...ik val hier ook bijna in slaap, zeg Haha!
Heb echt super genoten van het show rijden...alleen echt zonde van die bak, maar ja.
Friesje was super lief...ga alleen denk toch maar shows rijden met mijn anda Bonito

@Scherps idd nog super bedankt voor het leuke aankondigen iedere keer van onze show en bedankt voor t lenen van het hoofdstel voor Friesje Haha!

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 22:48

Emio schreef:
Heb echt super genoten van het show rijden...alleen echt zonde van die bak, maar ja.
Friesje was super lief...ga alleen denk toch maar shows rijden met mijn anda Bonito

@Scherps idd nog super bedankt voor het leuke aankondigen iedere keer van onze show en bedankt voor t lenen van het hoofdstel voor Friesje Haha!

graag gedaan, meiden Haha!

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 22:50

Emio schreef:

Kan me voorstelle dat je moe was.. Jij ging iedere keer lachen toen we moesten slape Schijnheilig Tja.. hihihihi Ja was echt super leuk he emi.. Hhihi en ons vestje en onze date dinsdag Haha! En zooo lief een dinsdag!
Ik heb ook genoten.. Maar ik vond het 's avonds maar een dooje boel Bloos
nogmaals bedankt voor het lenen van de spulle de laatste show

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 23:12

Hypofocus schreef:
Ja, ik betwijfel ook of de organisatie niet super failliet gaat (hoe schrijf je dat...??).
Ik hoorde dat ze deze accomodatie voor de komende 3 jaar hebben moeten afhuren, dus ik ben benieuwd wat ze er volgend jaar van zouden willen maken.

In nog geen 10 jaar en al mijn toekomstige grijze haren op mijn hoofd dat ik er heen ga Schijnheilig

sjanou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 23:19

liberty schreef:
goh, konden de shows nu wel betaald worden Verward dat was eerst totaal niet mogelijk..

hoe kom jij er bij dat het eerst niet mogelijk was om de shows te betalen je moet geen luchtkastelen verhalen rondbazuinen als je iets niet weet moet je het na vragen aan de organisatie en anders je mond houden Boos!

sjanou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 23:26

Scherps schreef:

Over de organisatie spreek ik liever niet meer, maar het was stinkmodder dat de deelnemers zelf hun box moesten bouwen en zo kan ik nog wel ff door gaan. Ik ben blij dat ik mijn geld heb gekregen en daf ging ook zeker niet van zelf.

nou wij kunnen zeggen dat de shows die jullie hebben gegeven hier veel mensen over spraken wat een stel amateurs zijn dat.ik heb nog nooit van mijn leven zo,n slechte show gezien en dan nog hier veel geld voor vragen is in 1 woord schandalig je denkt dat je heel wat bent maar je bent uitsluitend en alleen maar een opschepper,meer niet met je shows.het is gewoon pulp en je geld heb je gewoon gekregen zoals volgens afspraak na afloop van de beurs. dus wat zit je nou te zeiken.
organisator dhr j van dijk

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 23:33

sjanou schreef:
hoe kom jij er bij dat het eerst niet mogelijk was om de shows te betalen je moet geen luchtkastelen verhalen rondbazuinen als je iets niet weet moet je het na vragen aan de organisatie en anders je mond houden Boos!

Ik heb een en ander nagevraagd bij jullie, dus ik spreek geen luchtkastelen verhalen

sjanou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 23:38

Hypofocus schreef:

Het was voor mij gewoon een leuke, gezellige en interessante beurservaring. Op dinsdag kon ik er lekker inkomen vanwege het lage bezoekers aantal. Woensdag kwamen er wat meer mensen en kon ik een vlotte babbel houden en vandaag kon ik uitrusten en wat foto's maken! Voor mij dus prima verdeeld. Weer leuke contacten opgedaan enzo. Maar goed, ik had dan ook een oud-hollands: KIJKEN, KIJKEN, NIET KOPEN standje Knipoog En dat trok veel mensen wel!

ach als je 10 miljoen euro op je rekening hebt staan moet je heel wat doen om failliet te gaan volgend jaar gaat het het super mega paarden evenement heten weet je het alvast.
als je wilt kan je nu al inschrijven voor standruimte,wij horen het wel de nieuwe website word op het moment al gemaakt.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 23:39

nou denk dat scherps een super goede en nette show heeft neergezet....

ik zou wel willen dat mijn paarden zouden kunnen, wat haar paarden kunnen...maar goed,ik denk dat jullie als organisatie hier mss wel wat van kunnen leren,en mss het voor de volgende keer mee kunnen nemen.

daarnaast heeft scherps zeker nog een hele presentatie op zich genomen van de shows,petje af voor haar!!!

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 23:40

Heeft er iemand foto's van het evenement.. Ik ben natuurlijk weer zo stom geweest om niets te maken

sjanou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 23:40

liberty schreef:
Ik heb een en ander nagevraagd bij jullie, dus ik spreek geen luchtkastelen verhalen

heb jij dan zelf ook een show gereden.
en zo ja welke show was dat dan

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 23:42

Is dit uberhaupt wel iemand van de organisatie want dit gedoe is wel héél kinderachtig! *doelt ook op onderschrift!*