3 nieuwe bokkers gemeet

stef, hypofocus en scherps.
ennn op de mooiste haf van de dag gezeten!!!
(binnekort zal ik de fotos er wel op zetten.)
vond het een leuk dagje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:ja,maar hij deed er helemaal niet moeilijk over,ik zei het,hij belde en kwam toen ik zei dat ik wegging met het geld aan,en die meiden kregen allebei nog 10 euro extra van hem....
en dat terwijl mijn paard de hele tent daar afgebroken heeft...
alleen toen stonden we dus wel al half buiten en kon ik niet meer shoppen...
Scherps schreef:nou mensen ik ben inmiddels thuis, ben wel kapot, maar onlangs alles heb ik wel enorm veel lol gehad.
Over de organisatie spreek ik liever niet meer, maar het was stinkmodder dat de deelnemers zelf hun box moesten bouwen en zo kan ik nog wel ff door gaan. Ik ben blij dat ik mijn geld heb gekregen en daf ging ook zeker niet van zelf.
Verder heb ik bijna geen stem meer over omdat ik alle shows heb aangekondigd hahhaha. Ik moet wel ff zeggen, na het omroepen van alle show nummers, leer je toch wel snel de paarden en ruiters kennen.
En uuuhhh kambit ) letlander ) is wel een super leuk paard om te zien zeg![]()
Verder gingen mijn shows gewoon goed.
Emio schreef:Hahahaha....lamp ook al zo moe...ik val hier ook bijna in slaap, zeg
Heb echt super genoten van het show rijden...alleen echt zonde van die bak, maar ja.
Friesje was super lief...ga alleen denk toch maar shows rijden met mijn anda Bonito
@Scherps idd nog super bedankt voor het leuke aankondigen iedere keer van onze show en bedankt voor t lenen van het hoofdstel voor Friesje
Emio schreef:Hahahaha....lamp ook al zo moe...ik val hier ook bijna in slaap, zeg
Heb echt super genoten van het show rijden...alleen echt zonde van die bak, maar ja.
Friesje was super lief...ga alleen denk toch maar shows rijden met mijn anda Bonito
@Scherps idd nog super bedankt voor het leuke aankondigen iedere keer van onze show en bedankt voor t lenen van het hoofdstel voor Friesje
Hypofocus schreef:Ja, ik betwijfel ook of de organisatie niet super failliet gaat (hoe schrijf je dat...??).
Ik hoorde dat ze deze accomodatie voor de komende 3 jaar hebben moeten afhuren, dus ik ben benieuwd wat ze er volgend jaar van zouden willen maken.
liberty schreef:goh, konden de shows nu wel betaald wordendat was eerst totaal niet mogelijk..
Scherps schreef:nou mensen ik ben inmiddels thuis, ben wel kapot, maar onlangs alles heb ik wel enorm veel lol gehad.
Over de organisatie spreek ik liever niet meer, maar het was stinkmodder dat de deelnemers zelf hun box moesten bouwen en zo kan ik nog wel ff door gaan. Ik ben blij dat ik mijn geld heb gekregen en daf ging ook zeker niet van zelf.
Verder heb ik bijna geen stem meer over omdat ik alle shows heb aangekondigd hahhaha. Ik moet wel ff zeggen, na het omroepen van alle show nummers, leer je toch wel snel de paarden en ruiters kennen.
En uuuhhh kambit ) letlander ) is wel een super leuk paard om te zien zeg![]()
Verder gingen mijn shows gewoon goed.
sjanou schreef:hoe kom jij er bij dat het eerst niet mogelijk was om de shows te betalen je moet geen luchtkastelen verhalen rondbazuinen als je iets niet weet moet je het na vragen aan de organisatie en anders je mond houden
Hypofocus schreef:Ja, ik betwijfel ook of de organisatie niet super failliet gaat (hoe schrijf je dat...??).
Ik hoorde dat ze deze accomodatie voor de komende 3 jaar hebben moeten afhuren, dus ik ben benieuwd wat ze er volgend jaar van zouden willen maken.
Het was voor mij gewoon een leuke, gezellige en interessante beurservaring. Op dinsdag kon ik er lekker inkomen vanwege het lage bezoekers aantal. Woensdag kwamen er wat meer mensen en kon ik een vlotte babbel houden en vandaag kon ik uitrusten en wat foto's maken! Voor mij dus prima verdeeld. Weer leuke contacten opgedaan enzo. Maar goed, ik had dan ook een oud-hollands: KIJKEN, KIJKEN, NIET KOPEN standjeEn dat trok veel mensen wel!