Paard&Koets, brabanthallen 's Hertogenbosch!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Idooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 09:00

Ik ga vandaag ben er al rond 10 uur rood vest spijkerjas en me rode superman schoudertas.

Ik ben dus niet echt te missen haha
Laatst bijgewerkt door Idooltje op 14-11-04 09:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 09:03

Ik ga vandaag ook, weet alleen nog niet wat ik aan trek Lachen

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 09:48

Ik vind mezelf echt goed! Ik heb alleen een nieuw halster voor Voice gekocht (maatje extra groot) aangezien ze die van haar gesloopt had bij een hangpartij. Nu hoef ik Wencke's grote hoofd niet meer in een full te duwen, maar heeft hij ook weer een grote *LOL*.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 10:47

Ik ben er ook.. moet rijden om 13:30 in de hoofdpiste.. Heb er zin in!

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 10:57

Hoe vonden jullie het? Ik miste een aantal kraampjes. De shows waren wel leuk, ik vond de menshwon ook wel aardig, maar om er elk jaar zoveel geld voor neer te leggen?

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 11:01

Ik ben gisteren gegaan, twas echt superr leuk!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 13:23

Biepmiep schreef:
Hoe vonden jullie het? Ik miste een aantal kraampjes. De shows waren wel leuk, ik vond de menshwon ook wel aardig, maar om er elk jaar zoveel geld voor neer te leggen?

Wij waren dus niet de enige die het te weinig stands vonden. We zijn echt alles 3x na gelopen maar het was echt minder naar mijn idee.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 15:17

Was mijn vierde keer maar ik weet de weg onderhand al want er staat altijd hetzelfde. Ik kon niet slagen met mijn aankopen (ik zocht nieuwe tweespanleidsels) Ik heb niet zoveel shows gekeken. De menavond zouden we heen gaan (via backstage met mijn koetsenman van HCA die een demo ging doen) maar ik was het rond 18:30 u aardig zat.
Vond het leuk om te zien dat allerlei koetsen dit jaar werden getoont met fietsknipperlichten en kilometertellers, die hebben wij namelijk er al drie jaar op.
De prijs voor zo'n dagje uit is wel wat veel maar ik kijk er steeds weer naar uit, ook al weet ik niet of ik volgend jaar ook weer ga.
O ja, gevallen voor de Schwarzwalder. Wat een mooie paarden vooral in de demo. Koffievos met hele mooie blonde manen. Afgeknapt op de tinker gezien ik de tinkerhengst bij de stand aaide en daar direkt commentaar op kreeg van: hoe zou jij het vinden als ik zo aan jou zat? Hij vind het niet altijd leuk om geaait te worden hoor en ik kan het weten want het is mijn paard. En het is een dekhengst!
Nou ja zeg, als hij daar staat dan weet je dat hij geaait gaat worden toch (muts!)

hubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 16:38

Ik had zo graag willen gaan maar ben ziek. Huilen Hoop dus nog op veel verhalen en foto's hier.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 17:06

Ik miste ook een hoop kraampjes, wij waren er rond half 2, maar had het rond 5 uur echt allemaal wel gezien. Veel hetzelfde, weinig leuke karretjes om naar te kijken, veel grote grove karren.
Menshow moest ik helpen met die indoor-parcoursjes opbouwen, maar vond die show ook best tegenvallen vergeleken met de vorigen jaren.

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 17:11

Ik ben ook geweest, van 10 tot 10! Heb veel shows gezien, ook de Men-show, en heb helemaal NIKS gekocht! Stalgenootjes van mij (Jolynn) zat in de stand van de Lusitano's, en daar was ik ook wel eens soms te vinden!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 17:15

ben zaterdag geweest.Was gezellig.Vond inderdaad dat er weinig leuke koopjes waren.Zocht een mooie fleece deken met singels.Of alleen lelijke of te duur of niet meer in de goede maat.
Heb me georienteerd voor een nieuw karretje en tuig.Heb alleen handschoenen en vitamines gekocht.
Vond de paar shows die ik heb gezien niks.Een tinker die moest gaan liggen en niet wilde.Ze deden een touw om zijn been en over de rug en wilde hem gewoon omtrekken.Uiteindelijk ging hij wel maar daar wordt ik echt niet blij van.
Die swardwalders(schrijf je vast anders)waren inderdaad heel gaaf.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:00

Ik vond idd de kraampjes ook tegenvallen, normaal zijn er veel meer dingen in de aanbieding of gewoon echt leuk. Ergens wel goed, kwam ik ook niet in de verleiding, maar goed. Als je kijkt wat er tegenwoordig in is, kan er ook veel meer gepromoot worden. Zoals HorseLover ook, ze hadden imo veel meer kunnen doen met bijv. de Anky Pads.

Idooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:10

Ik ben vandaag geweest. Vond het indd ook erg tegen vallen die kraampjes vorig jaar was er veel meer.

De enige bokkers die ik heb gezien waren Dennisvm(??) en Auk. Maar ik weet niet of hun mij gezien hebben ghehe Cool

Ik heb een nieuwe rijbroek en een grappig bordje over koalas gekocht.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:30

Jurga schreef:
Ik vond idd de kraampjes ook tegenvallen, normaal zijn er veel meer dingen in de aanbieding of gewoon echt leuk. Ergens wel goed, kwam ik ook niet in de verleiding, maar goed. Als je kijkt wat er tegenwoordig in is, kan er ook veel meer gepromoot worden. Zoals HorseLover ook, ze hadden imo veel meer kunnen doen met bijv. de Anky Pads.

Ja idd, ik zocht een bont onderlegger en kon alleen maar of voor onder het hele zadel vinden of ze waren niet echt van goede kwaliteit.
Anky heb ik niet veel gezien Echt interesante aanbiedingen ook niet.

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:41

baudyh schreef:
Vond de paar shows die ik heb gezien niks.Een tinker die moest gaan liggen en niet wilde.Ze deden een touw om zijn been en over de rug en wilde hem gewoon omtrekken.Uiteindelijk ging hij wel maar daar wordt ik echt niet blij van.

Dat gevoel deel ik met je, en ik hoorde andere mensen er ook schande van spreken.
Hier een paar foto's (helaas vrij groot en prutkwaliteit) voor degenen die het niet hebben gezien:
Met touw om hoef en lijf heen:
Afbeelding
PROTEST met open mond! (ik schrok dus is wat wazig)
Afbeelding
Ik dacht echt dat hij zou omslaan.
Afbeelding
Uiteindelijk lag het dier. Naast het zeiltje.
Is dit nu VRIJHEIDSdressuur?
Afbeelding
Ik heb nog meer shows gezien waar niet alles lukte, maar dat was niet zo dier-onvriendelijk dat de mensen er naderhand over spraken.
Die Schwarzwalders waren zeker gaaf!!!!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:52

Ja, ik hoorde ook al mensen over die tinker.
Geef dan geen show, als het zo moet
Die Schwarzwalders, owh, wat zag er dat komisch uit Haha!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 19:07

Die Schwarzwalders zijn mooi! Ik vond de appaloosaatjes ook schattig trouwens. De Grand Nationals bij de Shetjes blijft altijd leuk. Ik miste inderdaad wat standjes, vooral die man met die prachtige grote stickers voor op de trailer of auto.

Gekocht ... tja, 2 halsters, kleur diesel, apart wel. Verder 4 petjes laten borduren met de stalnaam, een paar verzamelbanden voor Mensport gekocht en de video Longeren voor menners van Lammert Haanstra. Een paar strengophouders bij Letty en voor mijn pijnlijke diabeteshandjes een lange glasfiber lichtgewicht zweep en een paar van die handwarmdingen voor in je handschoenen.

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 19:13

Ik ben ook al weer een tijdje terug. Vond het wel weer leuk voor een keer. Heb nog een nieuw bit gekocht voor m'n paard.
Vond Anky erg tegenvallen, had wel verwacht dat ze Imke wat meer aanwijzingen zou geven.
Verder heb ik Dennis v m nog gezien (je viel wel op met je rijbroek Tong uitsteken )en Liberty.
Schwarzwalders waren zeker gaaf!

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 19:38

ik ben vandaag ook geweest. was er iets na tien en ging half 1 weer weg. ik was er voior het eerst, maar zo interesant vond ik het niet heel erg. vond dat er niet zo heel veel kraampjes waren en inderdaad wij met een paar van stal stonden ook echt bij die swarchwalders te kijken. waren echt gaaf.

Tartuffo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 19:40

Ik mistte idd ook die stikkermijnheer hahaha had graag een nieuwe willen hebben. Anky pad hadden ze wel liggen bij Horselover, onderlegger bont hadden ze bij Mr Ed....
Heb de Thelwell stand gemist.. heb wel Anky gezien en was helemaal verliefd op die Schwarzwalder.... en ik vond de pas de deux maar prut, ongelijk, rommelig vreselijk gewoon. Niet dat ik een topruiter ben maar als ik zou zou rijden zou ik wel 3x nadenken om met zoiets mee te doen.
De shettenrace was schitterend...
Had getracht foto's te maken met mijn telefoon maar dat is mislukt alles toch te ver weg...

We waren er om half 1 en zijn om 4 uur hard weggerend, ik vond het tegenvallen maar goed..... er waren ook leuke dingen.

Ik vond die turkmeense paarden vreslelijk lelijk..... of hoe ze ook heten.....

Nu zit ik lekker op de bank uit te zakken na een vermoeiende dag...

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:28

ik ben niet geweest. voelde me klote helaas...

hoorde net wel op Utrecht Centraal dat er geen treinen meer gingen van en of naar den bosch. was een ongeluk gebeurd? iemand daar last van gehad?

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 21:50

hoi hoi!
ik was er ook geweest van daag.
vond de halsters wel erg goedkoop 4 euri!
wilde er bijna 1 gaan kopen Bloos!
die schwarzwalders waren inderdaad wel stoer Lachen
en die rond 18:00 warenb vergeet steeds de naam.
mercherarch ofzo Bloos

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:11

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:23

arme, arme tinker... Verdrietig