Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tamzel

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 20:03

Hier goed :) zaterdag tweede geworden met Cilla

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 20:11

Tamzel schreef:
Hier goed :) zaterdag tweede geworden met Cilla

Wat goed, gefeliciteerd! zijn er foto's van?

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 23:04

Gefeliciteerd Tamzel! Leuk :)
Inmiddels al een goede bijrijder gevonden Liiszle?

Hier gaat het prima, beetje genieten van mijn vrije weekje.
Vandaag maar lekker binnen gebleven, want wauw wat waaide het bizar hard vandaag!

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 18:17

lijkt er op dat we nu een leuke meid gevonden hebben! gaat morgen voor het eerst zelf... dus even afwachten hoe ze dat vind!

lekker hoor ff weekje niets! ga je leuke dingen doen? jaaa het weer gister was belachelijk!

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 09:57

Fijn dat je een waarschijnlijk een bijrijder hebt!

Ik geniet ook van mijn weekje vrij. Er zijn helaas geen goede foto's gemaakt van de wedstrijd, alleen pap's mobieltje (maar dat ziet er niet mooi uit). Jammer dat er niet zo veel mensen zijn die dan op zaterdagavond foto's willen maken. Van de zondag waren wel foto's gemaakt maar dat was bij de kinderen.

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:41

goed fingerscrossed, het lijkt er op dat de nieuwe meid het leuk vind! nu hopen dat ze blijft hangen..

ik heb een nieuwe camera gekocht afgelopen week en ik ben er helemaal happy mee! tussen de buien steeds wat fotos kunnen maken. maar laat t nou ff dagje droog zjjn, dan kan k er echt op uit!

Binnenkort ga ik beginnen met wat portfolio shoots (paarden, mensen..) dus als iemand hier denkt van hé leuk! meld je ;)

http://postimg.org/image/i4n2spt61/
http://postimg.org/image/q3mua1iw9/
http://postimg.org/image/j5nbhua5l/

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 14:56

Gaaf Lisszle, mooie plaatjes :)

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 11:42

het is heeel stil hier meiden.. waar hangen jullie uit?

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 14:35

Wat fijn lissle, dat jullie eindelijk een fijne bijrijdster hebben gevonden.

En leuke plaatjes ook. Mocht je nog een leuk paard zoeken voor je portfolio, dan wilt Colenda vast wel poseren hoor :D We staan direct in het bos bij het leersumse veld. Hele mooie locatie.

Hier is het heel druk. Bezig met de opleiding voor paardensport masseur en het loopt nu al best goed qua vraag naar massages :j

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:49

jammer dat dit topic zo is doodgevallen.. leuk om beetje contact te houden met elkaar!

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 23:17

Idd erg jammer!
Ben zelf momenteel behoorlijk ziek en ben al blij als ik twee uurtjes m'n bed uit kom. Moet wachten tot half maart tot ik t plan van aanpak krijg te horen van de artsen.
Verder ben ik ook koosbijrijderloos, kwam opeens niet meer opdagen en bleek een vriendje te hebben. Vanochtend is er iemand langs gekomen, zou dinsdag weer komen om te rijden en krijg zojuist een berichtje dat ze het toch niet kan betalen, schiet lekker op zo :')

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 23:20

Ik vroeg me net af hoe het hier was. Inderdaad jammer!
Hoe is het afgelopen met je bijrijdster Liiszle? Helemaal tevreden hopelijk! :)
Balen Rofah! Sterkte! Naar dat je zo lang moet wachten. Vervelend ook van je bijrijders.. Blijkbaar ontzettend lastig om een goede bijrijder te vinden, terwijl ik dat eigenlijk niet zou verwachten..

Hier gaat alles z'n gangetje eigenlijk. Eerste helft van mijn premaster helemaal goed afgerond en de derde periode is net begonnen. Deze periode heb ik wel twee vakken die veel tijd eisen, dus genoeg te doen haha :+

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 22:04

Hoi hoi!
Ja bijrijdster is tot nu toe nog een blijvertje! alhoewel ze niet heel fanatiek is met rijden Wat ik stiekem wel gehoopt had.. maar och, ze is er nog niet zo lang en in drukke tijd, wie weet komt het wel!

Goed zo dat studie fijn gaat! is toch altijd erg prettig.

Rofah, balen joh! ik weet hoe poedersuiker het is om een goede verzorgster te vinden.. succes! Tevens beterschap.. hoop dat het allemaal te doen is voor je..

Even heel iets anders, weet iemand hier een goede instructie regio IJsselstein? Ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen rust te vinden in het rijden.

Hoe gaat het met de rest hier?

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 23:20

Hoihoi allemaal!

Ik woon in Leusden (bij Amersfoort :3) en ben ook veel, zoals nu, bij mijn vriend in Nieuwegein!
Ik rijd zelf manege op de vier hoeven in Leusden en ga naar school aan het groenhorst in Barneveld :)

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 23:32

leuk, welkom! wat is je naam?

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 23:33

Hallo dames! Ik ben weer terug van vakantie. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In het dal van Zillertal lag geen sneeuw, maar op de toppen gelukkig wel. Op de foto met de helicopter zie je de dalafdaling. Die was dus niet open. :+

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 23:40

Liiszle schreef:
leuk, welkom! wat is je naam?

Ook niet onbelangrijk haha! Ik heet Esther

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 23:41

Esirene schreef:
Hoihoi allemaal!

Ik woon in Leusden (bij Amersfoort :3) en ben ook veel, zoals nu, bij mijn vriend in Nieuwegein!
Ik rijd zelf manege op de vier hoeven in Leusden en ga naar school aan het groenhorst in Barneveld :)

Hi welkom plaatsgenoot :D

Doet ze dan wel longeren ofzo Liiszle? Kan mij opzich wel voorstellen dat als je ergens nog niet heel lang bent dat rijden dan nog een beetje op een laag pitje staat, maar dat ze dan wel bezig is met andere dingen om hem goed te leren kennen en je beestje zijn beweging wel krijgt.

Succes met je studie Lian!

Hoe is het nu met je Rofah? Beetje jammer dat je bijrijder alweer gestopt is. Snap dat nooit zo goed, als je geen tijd of geld hebt dat weet je van tevoren toch ook al, reageer dan niet..

Heb het zelf onwijs druk en ga het nog drukker krijgen, afgelopen week gehoord dat ik ben aangenomen voor een functie die eerst niet door zou gaan maar nu toch weer wel. Dus super blij, na dik 3 jaar eindelijk weer fulltime werken, kan ik nog een keer sparen woehoe. Ook druk met de paarden, heb geen eigen paard maar sta alsnog 7 dagen in de week op stal, met 3 verschillende paarden wordt het wel eens druk, maar 1tje heb ik maar 1 dag in de week en die doe ik voor een vriendin dus achja. De andere 2 gaan wel echt super fijn, de ene heb ik van de week voor het eerst in 4 maanden weer eens opgezeten ( door slecht passend zadel, een zadelmaker die het nog verder verkloot en een behandeling van de osteo ben je zo een tijd verder) maar werk die ook aan de hand en pakt dat super goed op, echt leuk om te zien. De andere ben ik nu eindelijk fanatieker aan het rijden ( had geen bak maar kan nu ergens anders in een bak rijden) en die pakt het ook super fijn op, moet nog veel leren maar ze doet goed der best dus helemaal leuk, die heeft afgelopen week ook een rondje osteo gehad, dus hopelijk wordt het zo ook wat makkelijker voor der, heb met deze in mijn hoofd dat ik die in april wel klaar wil hebben om mee te nemen op wedstrijd, hopen dat dat gaat lukken.
En ben veel aan het lesgeven de laatste tijd en ergens tussen door moet ik ook nog slapen enzo :+
hoe gaat het verder met jullie?

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 11:30

Hai! Ik heb even vlug het topic doorgegeken, dus sorry als jullie besloten zijn. :P

Maar ik zocht eigenlijk een manege op en kwam toen in dit topic terecht!
Zijn jullie nog opzoek naar nieuwe mensen hier? Ik woon sinds november in Utrecht en heb niet zoveel vrienden hier, dus het lijkt me leuk om wat nieuwe (paarden) mensen te leren kennen!

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 11:53

Fijn Liiszle! Kan me overigens voorstellen dat je bijrijder eerst pony een beetje wil leren kennen voordat ze er fanatiek opspringt? Hopelijk komt dat dus vanzelf wel wat meer! :)

Welkom Esther en Cindeeh (ik gok zo dat je Cindy heet O:) ). Nieuwe mensen zijn altijd welkom!
Nog een mede Utrechter! Waar woon je ergens Cindeeh? Ik woon sinds december in Lombok!

Wauw Adamootje (namen... ehhh haha)! Ik houd helemaal niet van sneeuw, maar het is altijd zo mooi. Wel een beetje jammer van de dalafdaling haha. :+

Drukke boel mala! Wel fijn dat je aangenomen bent, lekker aan het werk!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 12:02

Ja ik heet Cindy idd! :+
Ik woon sinds eind november dus, in Lunetten, tegenover het station, super locatie!

Ik zal me verder even voorstellen. Ik ben dus Cindy, 22 jaar, kom oorspronkelijk uit Purmerend(N-H) en nu woonachtig op kamers in Utrecht samen met een meid van 19 en een man van 22(die tevens mijn vriend is geworden. :+)
Ik doe de opleiding grafisch vormgeven op het Grafisch Lyceum Utrecht(GLU) en zit nu in mijn eerste jaar.

Daarnaast fotografeer ik verder graag in mijn vrije tijd - die ik momenteel niet tot nauwelijks heb. xD -

Ik zou graag, als ik weer wat meer tijd heb, wat mensen hier in de buurt willen ontmoeten! Ook wil ik weer gaan paardrijden en er zit dus een prachtige manege op 7 min fietsen afstand van mijn huis. (Zilfia's Hoeve) Daar wil ik binnenkort even gaan kijken. Een verzorgpaard heb ik niet echt tijd voor denk ik.. Hoewel ik dat liever heb. Maar ik ben echt een boerenpummel ruiter en wil graag wat aan mijn houding doen, dus tijd voor wat lessen!

Verder ben ik gek op netflix avondjes en gewoon lekker met vrienden. Maar de meeste wonen gewoon op een te grote afstand dus vandaar mijn berichtje hier!

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 12:28

Ah Lunetten, dat is volgens mij ook een prima locatie inderdaad! Maar ik zit hier dikke prima in Lombok. Ik heb drie vrouwelijke huisgenootjes, supergezellig!
Gaaf grafische vormgeving! Toen ik een studie ging kiezen heb ik dat ook nog overwogen, maar bij gebrek aan creativiteit toch maar wat anders gaan doen haha. Ik volg momenteel een premaster aan de Universiteit, hiervoor al een HBO afgerond. Ik mag me nu dus al planoloog noemen en over 2 jaar hopelijk ook stadsgeograaf!

Ik wil juist op zoek naar een verzorg/bijrijdpony hier rondom Utrecht, alleen het meeste wat ik langs zie komen is net te ver weg (drie kwartier fietsen gaat me iets te ver). Maar ik zoek gewoon rustig verder. Nu rijd ik af en toe een lesje mee op de manege waar ik jaren lang heb gereden in de woonplaats van mijn ouders. Maar ik heb niet echt de ambities om weer op een manege te gaan rijden. Een beetje recreatief rijden en buitenritjes maken is meer mijn ding. :)

Verder ken ik hier ook nog niet superveel mensen, dus nieuwe mensen ontmoeten ben ik altijd voor in! :j

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 14:08

Hoi Cindy!! welkom hier hahaha

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 19:05

Cindeeh schreef:
Ja ik heet Cindy idd! :+
Ik woon sinds eind november dus, in Lunetten, tegenover het station, super locatie!

Ik zal me verder even voorstellen. Ik ben dus Cindy, 22 jaar, kom oorspronkelijk uit Purmerend(N-H) en nu woonachtig op kamers in Utrecht samen met een meid van 19 en een man van 22(die tevens mijn vriend is geworden. :+)
Ik doe de opleiding grafisch vormgeven op het Grafisch Lyceum Utrecht(GLU) en zit nu in mijn eerste jaar.

Daarnaast fotografeer ik verder graag in mijn vrije tijd - die ik momenteel niet tot nauwelijks heb. xD -

Ik zou graag, als ik weer wat meer tijd heb, wat mensen hier in de buurt willen ontmoeten! Ook wil ik weer gaan paardrijden en er zit dus een prachtige manege op 7 min fietsen afstand van mijn huis. (Zilfia's Hoeve) Daar wil ik binnenkort even gaan kijken. Een verzorgpaard heb ik niet echt tijd voor denk ik.. Hoewel ik dat liever heb. Maar ik ben echt een boerenpummel ruiter en wil graag wat aan mijn houding doen, dus tijd voor wat lessen!

Verder ben ik gek op netflix avondjes en gewoon lekker met vrienden. Maar de meeste wonen gewoon op een te grote afstand dus vandaar mijn berichtje hier!

Heej wat leuk dat je bij de Zilfia's Hoeve wilt gaan rijden! Ik rij ook een paard wat daar staat!
Welkom trouwens ook!

Ik ben hier heel niet actief meer, sorry! Ik lees wel altijd mee maar heb vaak niet de puf om ook te reageren, slecht excuus I know!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:09

Esirene schreef:
Hoihoi allemaal!

Welkom! :D

Ik heb sinds kort een vriend haha, die woont ook in Leusden. :P

Daar heb ik het dus druk mee en mijn studie kost best wel veel tijd... -O-