Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esirene schreef:Hoihoi allemaal!
Ik woon in Leusden (bij Amersfoort :3) en ben ook veel, zoals nu, bij mijn vriend in Nieuwegein!
Ik rijd zelf manege op de vier hoeven in Leusden en ga naar school aan het groenhorst in Barneveld
Cindeeh schreef:Ja ik heet Cindy idd!
Ik woon sinds eind november dus, in Lunetten, tegenover het station, super locatie!
Ik zal me verder even voorstellen. Ik ben dus Cindy, 22 jaar, kom oorspronkelijk uit Purmerend(N-H) en nu woonachtig op kamers in Utrecht samen met een meid van 19 en een man van 22(die tevens mijn vriend is geworden.)
Ik doe de opleiding grafisch vormgeven op het Grafisch Lyceum Utrecht(GLU) en zit nu in mijn eerste jaar.
Daarnaast fotografeer ik verder graag in mijn vrije tijd - die ik momenteel niet tot nauwelijks heb. xD -
Ik zou graag, als ik weer wat meer tijd heb, wat mensen hier in de buurt willen ontmoeten! Ook wil ik weer gaan paardrijden en er zit dus een prachtige manege op 7 min fietsen afstand van mijn huis. (Zilfia's Hoeve) Daar wil ik binnenkort even gaan kijken. Een verzorgpaard heb ik niet echt tijd voor denk ik.. Hoewel ik dat liever heb. Maar ik ben echt een boerenpummel ruiter en wil graag wat aan mijn houding doen, dus tijd voor wat lessen!
Verder ben ik gek op netflix avondjes en gewoon lekker met vrienden. Maar de meeste wonen gewoon op een te grote afstand dus vandaar mijn berichtje hier!
Esirene schreef:Hoihoi allemaal!
Ik woon in Leusden (bij Amersfoort :3) en ben ook veel, zoals nu, bij mijn vriend in Nieuwegein!
Ik rijd zelf manege op de vier hoeven in Leusden en ga naar school aan het groenhorst in Barneveld