Even kijken wat dan het handigst is voor iedereen. Even wat vooraf drinken ergens vind ik ok leuk. Normaal werk ik tot 16.00u dus om 16.30u in de stad zijn als ik mijn auto bijv. in Raaks zet.
ik ga zo naar Rotterdam whaha weer een vriendin zien die ik vorige week voor laatst had gezien yeaah
Snorkel8
Geplaatst: 31-10-14 11:56
ik moet in principe tot 6 uur werken in Hoofddorp, ik kan wel meteen doorrijden ergens heen Ik schuif wel gewoon aan. Weten we al waar we heen gaan? sorry voor de weinige posts maar ik ben een slechte bokker merk ik ik lees wel mee overigens
Ik vind het niet vervelend om vooraf al wat met mensen te gaan drinken, omdat mensen ook uit hun werk moeten komen hoor. Hopelijk heeft Bruxelles nog plek voor 12 man op de 21e.
Ik vind 7 uur ook geen drama hoor. Ik zal wel zo kort mogelijk van te voren komen om het beter vol te kunnen houden. Als er mensen vanuit Schalkwijk richting de stad gaan met de auto zou ik het fijn vinden om te carpoolen (uiteraard kosten delen). Of iemand met een rijbewijs die met mijn auto wil rijden.
Dan is het mss verstandig om voor 9 mensen te reserveren en dan wel van te voren aangeven dat het mogelijk is dat er nog paar mensen extra komen. Misschien komt er voor de aanmeldingen ook nog wat tussen en moet er afhaakje gedaan worden en blijven we op 9.
Thanks Liz! Dat is lief! Ik reserveerde ook altijd liever teveel dan te weinig want net wat Liz zegt, eraf is makkelijker dan erbij. Zeker in zo'n klein tentje.
Precies! Dan beginnen we toch gewoon met een drankje en evt wat stokbrood ed?
Tazzey
Geplaatst: 01-11-14 19:52
De tijd maakt mij niet veel uit. Volgens mij is Selena de jongste met haar 14 jaar. Ik ben overigens 21 met 13 jaar ervaring.
Bagheera_206
Geplaatst: 01-11-14 19:54
debsoleino schreef:
Ik weet niet of ik mee ga als wij pas om 19:00uur gaan eten. Dan moet ik namelijk 2,5uur mezelf vermaken! :p
Er zijn ook vast mensen die eerder klaar zijn. Ik kan wss al om 16.30u in de stad zijn, omdat ik normaal tot 16.00u werk en ik het zonde vind om eerst naar huis op en neer te rijden. We vermaken ons vast wel. Ergens drankje doen is altijd OK.