Ik ga denk ik ook met de trein, is makkelijker dan met de auto.... Dus dan sta ik ook op CS, moeten we maar even een centraal punt pakken waar we afspreken ! En hopen dat het net zo mooi weer is als vandaag
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Ik kom denk ik ook met de bus. Wij kunnen wel samen reizen welliej
Anoniem
Geplaatst: 19-05-14 22:28
Mochten er mensen naar station noord komen wil ik jullie daar wel oppikken! Ik woon er vlakbij En het noorderplantsoen is dan maar een paar minuutjes lopen
Gezellig ik heb 15 juni in de agenda staan. Het is trouwens wel vaderdag dan
Ik ga de komende dagen even nadenken wat ik voor eten ga maken.
GirlinBoots
Geplaatst: 19-05-14 22:45
Gezellig ik heb 15 juni in de agenda staan. Het is trouwens wel vaderdag dan
Ik ga de komende dagen even nadenken wat ik voor eten ga maken.
Nu even bijlezen
BWendyB
Geplaatst: 20-05-14 08:32
Ik ga met de fiets. Het is 5min fietsen vanaf mijn huis Dus 15juni om 13:30u en weet iemand een herkenningspunt waar we af kunnen spreken? Ik weet waar noorderplantsoen is maar kom er niet vaak.
Je mag ook een keer hierheen komen lovelys... ik kan iig 1 juni nergens heen, werkzaamheden aan het spoor, op mijn hele traject naar Groningen
BWendyB
Geplaatst: 26-05-14 08:22
1juni kan ik niet.. Heb verjaardag en trouwdag
Anoniem
Geplaatst: 29-05-14 14:57
Hoe zit het 1 juni? Lijkt me leuk om eens een paar mensen te meeten Als het mooi weer is kunnen we een kleine picknick doen in het plantsoen? En dat iedereen dan zelf iets van eten maakt/koopt voor de groep en meeneemt?
En staat 15 juni om 13.30 dan bij deze ook vast? Ik las dat het dan vaderdag is? Ik weet nog niet zeker of ik er dan bij ga zijn.