Nee raaj ik woon opzich nog best centaal Maar uhm is het niet een idee om anders een keer een dagje wat te doen want kan me voorstellen zo'n eind voor een etentje is ook gewoon niet echt rendabel.
Raja
Geplaatst: 20-01-14 18:45
Ja dat snap ik wel san, maar Sani is nu bijv echt fiets ver onder weg geweest, dus opzich wel leuk om iets een beetje centraler te zoeken
Maar ideeen zijn welkom
IK opperde ook maar iets... en dat lijkt mij toch het meest centrale wat we kunnen vinden....
Nel, ja, een dagje is miss ook leuker, of einde vd middag... Zoals bowlen idd Maar we kunnen ook dagje dierentuin of pretpark doen...
nee,maar ff serieus en bestaat zon bril met gele glazen waardoor je in het donker beter kan zien
Skessa_
Geplaatst: 20-01-14 18:52
Nieuwegein is voor Sani ongeveer even ver als voor mij Amersfoort, voor haar net iets verder denk ik. Maar veel zal t niet schelen.
Ben vorige keer ook al helemaal naar Leiden gegaan. Dus ik zeg alleen maar dat ik dan niet zeker weet ik mee ga. Blijft lastig om iets te zoeken wat qua afstand voor iedereen te doen is.
Michelle77
Geplaatst: 20-01-14 18:55
OOOOOOH zou dat het zijn?
Zo'n bril heb ik weleens geprobeerd, maar had geen effect bij mij. Helaas Je zou me eens in een donkere kroeg moeten zien... Liep een keer ergens, dacht opeens, ohja, er is hier ergens een trap. Ik loop wel achter iemand aan. Stond ik op 2 passen van de trap af...
Tja, qua afstand is het elke keer voor iedereen kijken wat wel en wat niet lukt denk ik.
Kunnen ook meerdere keren doen, keer hier id buurt, keer in het oosten
Skessa_
Geplaatst: 20-01-14 18:56
Keertje bbqen bij Mies vd zomer is denk ook wel leuk
Michelle77
Geplaatst: 20-01-14 18:57
Skessa_ schreef:
Keertje bbqen bij Mies vd zomer is denk ook wel leuk
Jaaaa gezellig!
Neem een paar luchtbedden mee en we maken er een pijama party van dag erna naar het stand
knollentuin
Geplaatst: 20-01-14 18:58
Precies, daarom moet je ( vind ik ) ook niet doorslaan in het organiseren van dit soort uitjes en het bij 1-2 x per jaar houden. Tenminste mijn idee- ik ga dit ook niet elke maand doen, ik was ook 2 uur onderweg heen en anderhalf terug - leuk voor een x maar niet te vaak. Heb daarbuiten nog meer te doen- lees- erg veel feestjes verjaardagen werk kinderen paarden engazonogmaarevenverder