[BESLOTEN] meeting voor gezellige mensen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Re: [BESLOTEN] meeting voor gezellige mensen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 16:03

Ik heb gister gewerkt, en daarna naar die bios geweest met een jongen die ik nu een week ken. (via internet! := )
Heb een waanzinnig leuke avond gehad, en werd vandaag om 1 uur wakker gemaakt want t was laat geworden. := En over een uurtje mag ik naar stal, mn oude maatje doen, en dan moet ik voeren.
En vanavond dan maar eens aan het huiswerk.. -O-

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 16:37

LukieBradley schreef:
Een hele lastige situatie elise.
Ik zou het contact zo veel mogelijk op de vlakte houden en er gewoon zijn wanneer het nodig is.
Als het nu al zo gaat komt er heus echt wel een keer een einde aan die relatie ongeacht het kind en dan kan de rust terugkeren (of juist niet).
Of als ze weer zo bezig is zo ik haar duidelijk proberen te maken in een rustig gesprek met zijn 2?
Niet waar iedereen bij is, als ze dat niet wil snappen een paar extra spijkers meenemen om de plank voor der kop extra vast te maken.
Op zijn minst moet ze toch voor rede vatbaar zijn?
Ik bedoel als je een kind hebt en opvoed moet je op zijn minst meer hersenen hebben als een pinda.
Maar ik snap jou ook wel, het is heel moeilijk...apart nemen is wel het beste of afspreken... Dan voelt ze zich wrsch niet zo in het nauw als dat de rest erbij is en dan zet ze zich toch wel af.
Toon begrip voor haar situatie... Zeg dat het moeilijk is blabla en probeer het dan uit te leggen op een rustige manier

En jammer jacky maar heel begrijpelijk!
Gefeliciteerd met je huis!
Wat voor iets is het?

Ik kreeg vanmorgen een sms van haar, denk dat ze met haar vriend heeft gepraat, want ze zei dat het kwam omdat ze moe was, dus ik had terug gestuurd dat dat een keer niet erg was, maar dat het elke keer zo ging. Daarop kreeg ik terug dat ze zich buitengesloten voelde, maarja dat is dus niet zo raar als je je afzonderd van de groep en daarna bitcherig reageert. Hebben afgesproken om een keer er over te praten, maar ik ben bang dat het weinig uit zal halen, aangezien ze het erg moeilijk vind om naar haar eigen gedrag te kijken..

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 18:32

Zon vriendin heb ik ook geloof me maar.
Tot er een ruzie of eigenlijk kon ik dat niet eens zo noemen maar in ieder geval heb ik haar toen niks meer laten horen en ineens kwamen er het spijt me berichten.
Als het echte vriendschap is komt ze er vanzelf achter en anders is ze het niet waard

En ohhhh uggs... Vertel eens wat details :D

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 18:48

Echte vriendschap is het niet, ze is de vriendin van mijn beste vriend :p

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 19:39

LukieBradley schreef:
Zon vriendin heb ik ook geloof me maar.
Tot er een ruzie of eigenlijk kon ik dat niet eens zo noemen maar in ieder geval heb ik haar toen niks meer laten horen en ineens kwamen er het spijt me berichten.
Als het echte vriendschap is komt ze er vanzelf achter en anders is ze het niet waard

En ohhhh uggs... Vertel eens wat details :D

Ik heb hem leren kennen via Hot or Not (zelfde als tinder, en is onderdeel van Badoo).
Ik ben niet zo van het ontmoeten via internet, ben een heerlijke schijterd. Mijn vriendinnen hadden de app en eigenlijk uit nieuwsgierigheid heb ik het gedownload. Raakte met hem aan de praat, en hebben nummers uitgewisseld. Daarna veel geappt, en toen vroeg hij wat ik de volgende dag zou doen. (was op een vrijdag) Op zaterdag werk ik in de supermarkt, en toevallig woont hij in de buurt. Hij zei; Oh dan kom ik wel ff langs!
Ik die zaterdag de hele tijd in de stress, want wat als ik hem niet zou herkennen? :=
Om half 5 zou ik eetpauze hebben, en in mijn koffie pauze maar gevraagd of hij echt zou komen. Hij zou echt komen. :j Na mijn eetpauze kwam hij dan EINDELIJK langs. Wisten allebei alleen niet wat we moesten zeggen := Hij rekende zn spullen af en pats, daar ging zn blikje cola over de vloer. :') Gelukkig niet stuk. Had daarna nog een appje gekregen of ik niet een keer wou afspreken, en die avond is hij me ergens komen halen en zijn we wat gaan drinken in Delft. :o
Voor ik het wist had hij alles al betaald.. Hij heeft me ook netjes weer thuis afgezet, en wat is het dan ongemakkelijk als je de auto uit moet. Want hoe zeg je iemand dan gedag. Een ongemakkelijke knuffel, en een onverwachte ongemakkelijke kus. De tweede keer ook wat wezen drinken. Hoe zeg ik hem gedag? Dus ik stapte met een harde "HALLOOO" de auto in. := Erg gezellig, maar als je achteraf beide allebei weer niet weet hoe je elkaar gedag moet zeggen is het best ongemakkelijk. (alweer :=) Omdat we het allebei niet echt wisten was de zoen ook erg ongemakkelijk.. := (tsjeeeeeetje wat gaat dat hard! :=) Daarna gewoon via app gesproken, en gisteravond dan naar de bios geweest. Erg lieve jongen, ik had het koud en kreeg een arm om me heen. <3
Het gaat erg snel allemaal, dus probeer het zelf op een lager pitje te houden. Gister na de film veel gepraat, en tsja.. Gezoend.. Dus ja, vind het een erg leuke jongen. En wat als voor de lol begon is ineens best serieus. Apart voor mij, want ik ben daar echt niet van, zo via internet. Gelukkig kent de moeder van mijn beste vriendin hem én zijn moeder dus toen vertrouwde ik het wel.
Tot nu toe klikt het goed maar ken hem net een week, dus wil niet te snel gaan, maar dat is zo lastig als je iemand eigenlijk stiekem wel heel erg ziet zitten... :+

Genoeg details? :')

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 19:42

Ooooh ik mis dat ongemakkelijke soms! Heerlijk dat onhandige gevoel en die nerveuze gevoelens :D

Geniet ervan! :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 19:51

Volgende keer als jullie wat in Delft komen drinken kom ik jullie bespioneren hahaa.

Doe vooral lekker rustig aan idd. Dat deden mn vriend en ik ook (nou ja, hij wou al snel sexen en ik niet) en we zijn nog steeds bij elkaar.
Als ik gelijk JAAAA had gezegd waren we niet meer samen zei die achteraf, hij wil geen slettebak haha
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 12-01-14 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 19:57

Wat een heerlijk verhaal :D
Ik zie je er al bij zwijmelen hihi.
Ik ook stiekem, klinkt als een paar droomdates.
gelukkig zie je zelf al dat je niet te snel moet gaan :p
Want je wilt het ook niet verpesten als het zo goed klikt!

Zullen we na deze meeting een spioneer meeting doen?

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:20

Haha, ik kan Suus dan ook wel bespioneren voor jullie! Als ze babykleertjes aan het kopen is. :=

En tsja, droomdates.. :=
Ongemakkelijke stiltes, wat moet je zeggen, wat moet je doen..?
Ik vind ze verschrikkelijk! Geef mij maar een vaste relatie.
Suus, ik heb hem gewoon heel duidelijk gemaakt dat ik niet aan seks doe als ik geen relatie heb. Probeert hij dat wel, dan kan hij het vergeten, want er staat nog altijd geen sl*t op mn voorhoofd. :=
En de reden dat ik het rustig aan wil doen is omdat ik niet gekwetst wil worden. Maar ook omdat het bij hem net een maand geleden uit is gegaan na een relatie van 3 jaar. Als hij zich voorlopig gedraagt, weet ik in elk geval dat het niet om maar 1 ding gaat, maar dat het echt om mij gaat. En ja, als dat dan toch anders blijkt te zijn, ben ik zeker wel gekwetst, maar minder als dat ik meer met hem zou doen. :j

Ankie2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 20:40

Ik moet helaas afhaken. Wel wens ik iedereen veel plezier.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 20:47

Nog maar een weekje!
Nuvel, al wat gereserveerd ofzo?
Want ik geloof dat ik dan wat met suus af moet gaan spreken! :j

Jammer Ankie..!

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 21:53

Sorry, ik heb het heel druk en momenteel niet echt geld voor leuke dingen.
Daarnaast heb ik ook al een tijdje niet meer meegekletst.

Ik wens jullie inderdaad veel plezier :)

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 00:04

Nee meid, maar aangezien er veel hebben afgehaakt kunnen we het misschien iets dichter naar huis halen?

lukiebradley kaatsheuvel
nuvel goirle
zoek haaften
elise oo velddriel
suus delft
love uggs den haag
tandloze mum breda

Dacht aan dordrecht das voor de verste 46 minuten en voor de rest een half uurtje :)
Moeten we alleen nog iets zoeken en moet ik morgen of dinsdag echt gaan bellen :)

Als iedereen het ermee eens is.. :o

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 08:46

Ik vind het goed. Rijd met suus mee dus hangt een beetje van haar af haha

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 08:46

Sorry dan haak ik ook af, vond het erg gezellig omdat het zo dicht in de buurt was maar dan gaat het mij teveel kosten in de benzine. Ons paard is ziek en heb het geld ook hard nodig...€ 40,- was makkelijk te doen naar als ik dan ook nog € 25,- aan de benzine kwijt ben word het teveel. Sorry!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 09:40

Jammer... Erg jammer maar wel begrijpelijk.
Mij maakt het echt niet uit, ik rijd wel en wil best ommetjes maken om iemand op te halen.
Waar ligt haaften zoek?
Is kaatsheuvel dichterbij voor je?
Dan kun je ook hier je auto droppen en met mij verder gaan!
Al heb ik het idee dat kaatsheuvel ook uit de richting is :=

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 10:09

Heel lief aanbod LukieBradley maar helaas ligt dat idd uit de richting. Haaften ligt bij Zaltbommel/Leerdam/Geldermalsen....En als we naar ons Chalet gaan, wat bij jou om de hoek ligt, zijn we meestal ook al half uur, drie kwartier onderweg. Jammer had graag mee gewild maar helaas.

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 10:26

Als het in Dordrecht is ga ik helaas ook afhaken, vond het prettig dat het zo dichtbij was, aangezien mijn vriend mij weg zou brengen en ophalen.

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 11:12

oke nja dan misschien het op het oude houden=

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 18:13

Haaften naar dordrecht is 32 minuutjes en 85 km heen en terug.
Misschien kan elise meerijden haaften velddriel is 13 minuten dus zou haar vriend der misschien naar jou kunnen brengen.
Zou misschien een oplossing kunnen zijn, dan kan je de benzinekosten delen, en als we dan iets goedkopers gaan doen kost het dus ook helemaal niks extra. Vind het alleen een beetje oneerlijk als de ene 1u en 10 minuten moet rijden terwijl de ander 10 minuten moet rijden en als we het in het midden doen is het even duur voor iedereen en bijna even lang rijden.

Hoop dat er zo toch een oplossing mogelijk is. :)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 19:19

Als Elise wil delen vind ik het prima, mijn auto loopt 1 op 7 dus hou er rekening mee dat dit wel schrikken is :o als we het kunnen delen zitten we rond de € 10,- per persoon!

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 19:56

zou super zijn! :)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:44

Vooruit dan maar, zeg.nuvel.
Wou jij nog wel samen rijden?
Liggen ook zover niet uit de richting.

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 20:58

Ja das goed :D

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:49

Nou wij gaan spannende dagen in hoor hier..!
Woensdag heeft m'n moeder gesprek in t ziekenhuis met m'n oom.
Dacht wel dat in over m'n oom verteld had..