Heb een waanzinnig leuke avond gehad, en werd vandaag om 1 uur wakker gemaakt want t was laat geworden.

En vanavond dan maar eens aan het huiswerk..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LukieBradley schreef:Een hele lastige situatie elise.
Ik zou het contact zo veel mogelijk op de vlakte houden en er gewoon zijn wanneer het nodig is.
Als het nu al zo gaat komt er heus echt wel een keer een einde aan die relatie ongeacht het kind en dan kan de rust terugkeren (of juist niet).
Of als ze weer zo bezig is zo ik haar duidelijk proberen te maken in een rustig gesprek met zijn 2?
Niet waar iedereen bij is, als ze dat niet wil snappen een paar extra spijkers meenemen om de plank voor der kop extra vast te maken.
Op zijn minst moet ze toch voor rede vatbaar zijn?
Ik bedoel als je een kind hebt en opvoed moet je op zijn minst meer hersenen hebben als een pinda.
Maar ik snap jou ook wel, het is heel moeilijk...apart nemen is wel het beste of afspreken... Dan voelt ze zich wrsch niet zo in het nauw als dat de rest erbij is en dan zet ze zich toch wel af.
Toon begrip voor haar situatie... Zeg dat het moeilijk is blabla en probeer het dan uit te leggen op een rustige manier
En jammer jacky maar heel begrijpelijk!
Gefeliciteerd met je huis!
Wat voor iets is het?
LukieBradley schreef:Zon vriendin heb ik ook geloof me maar.
Tot er een ruzie of eigenlijk kon ik dat niet eens zo noemen maar in ieder geval heb ik haar toen niks meer laten horen en ineens kwamen er het spijt me berichten.
Als het echte vriendschap is komt ze er vanzelf achter en anders is ze het niet waard
En ohhhh uggs... Vertel eens wat details