Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
golddigger08 schreef:Ik.zie echt super mooie foto.s voorbij komen! Gaaf hoor. Even een verzoekje wille julli mijn fotoo .
's hier plaatse. En als jullie ze wel graag op fb zette dan mij niet tagge... Ik vind t niet prettig dat al mijn.vrienden dus ook collrga's etc.. da. Wete dat daar die foto s staan...
golddigger08 schreef:Ik.zie echt super mooie foto.s voorbij komen! Gaaf hoor. Even een verzoekje wille julli mijn fotoo .
's hier plaatse. En als jullie ze wel graag op fb zette dan mij niet tagge... Ik vind t niet prettig dat al mijn.vrienden dus ook collrga's etc.. da. Wete dat daar die foto s staan...
golddigger08 schreef:Zonder tag geen probleem.. mooie foto zeg! Gaaf bewerkt ook! Richard, ik weet dat t ergens kan.. maar met gwone foto s met vriende vind ik t nie zo erg..
Uhmm er was toch een site, waar iedreen ze foto s op kome te staan? Heeft iemand de link?
DesireeK schreef:Tnx Rich.. ja dat is zo met dit soort meetings.. ik vind het ook wel heel erg leuk op die manier.. ieder zijn smaak en ieder zijn ding en zo kan je ook van elkaar leren zeg maar..
Hhahaha dan heeft Esther het niet goed genoeg aangepastGelukkig zijn er geen pikante foto aanwezig..
Voor jou Sanne wel weer leuk kan je makkelijk meekijken zonder registratie