Ik wil wel, volgens buienradar en weeronline is het vanavond droog Zullen we anders inderdaad rond een uur of 3 á 4 beslissen wat we gaan doen? Als het wel regent vanavond kan ik ook niet omdat ik niet met mijn moederscamera in de regen mag..
Lara
Geplaatst: 24-06-12 12:17
Ik weet het niet zo. Omdat paarden toch nat zullen zijn.. Ik ga zo weg en kom denk wel vanavond, is 20min rijden voor mij dus zo om de hoek eigenlijk als t tegenvalt of ik vanmiddag lees dat t toch niet doorgaat maakt niet zoveel uit om het lastminute te weten.
naturalwayx
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-12 12:25
Ik wil wel graag, maar moet me wel aanpassen aan Josien dus als die niet gaat kan ik helaas ook niet wij wachten 't nog eventjes af tot een uur of 1 en kijken dan verder.. Als 't doorgaat kom ik denk ik zonder zadel vind dat toch wel mooier op de foto's, en aangezien ik Lady makkelijk hou is dat geen probleem . Als je de paarden gewoon binnenzet rond 3 uur zijn ze op 't strand droog
kunnen anders het ook verzetten, en dan richting augustus? want maand juli kan ook niet zoveel vanwege vakanties
NathalietjeB
Geplaatst: 24-06-12 13:30
hier alweer regen...ik denk dat t beter is om het te verschuiven veel fotografen hebben ook al afgezegd
ik vind augustus prima want juli gaat t denk voor mij niets worden ivm misschien hebben van koophuis die dan helemaal verbouwd moet worden
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 24-06-12 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Nelson17
Geplaatst: 24-06-12 13:31
Ik wil het dan ook liever verzetten! Met een zonnetje hebben we ook mooiere foto's En het is leuker als dan iedereen mee gaat nu hebben er al heel veel afgezegd..
Zijn er nog mensen te paard die wel gewoon mee willen gaan naar t strand?
Joey
Geplaatst: 24-06-12 13:40
Jammer, baal ik van maar jullie hebben een punt. Het is niet echt geweldig weer. Alhoewel, ik heb een keer meegemaakt, hele dag regen, eind van de dag prachtig weer met zonnetje en alle grijze wolken waren weg. Maargoed, hoe vaak gebeurt dat nou
Ik had wel graag gewilt, maar gaat het dan niet door?
Ik wil wel heen gaan dus is er iemand die mee gaat?
Ed_Pin
Geplaatst: 24-06-12 13:43
als er alsnog een groepje naar het strand gaat voor de gezelligheid kan ik wel even langs komen om het alsnog vast te leggen! hihi
bliksempie
Geplaatst: 24-06-12 13:44
Hier schijnt de zon
Roann
Geplaatst: 24-06-12 13:45
Hee wat mij betreft word het dan gewoon een meeting voor de mensen die wel willen.. en dan in augustus met derest die smelt van de regen erbij?? hihi grapje.. Wie is er voor??
hier waait het nog pittig en net harde regen, nu weer redelijk droog. maar ga even buienradar kijken! aan jullie de keus, ik kom wel even langs als jullie gaan!
Hee wat mij betreft word het dan gewoon een meeting voor de mensen die wel willen.. en dan in augustus met derest die smelt van de regen erbij?? hihi grapje.. Wie is er voor??
Ik ben voor! Ik ga dan nog steeds gewoon mee als fotograaf haha
Ik heb het er even met Lara over gehad, wij komen ook Het is voor ons niet zo ver weg. En het schijnt straks droog te zijn rond 6/7 uur. Als het niks is kunnen wij zo weer naar huis. Maar we kunnen dan inderdaad nog een meeting doen in augustus ofzo dat iedereen kan komen?
Nista_RX
Geplaatst: 24-06-12 13:55
(sorry dat ik niet zo in dit topic zit)
Ik zou meegaan als fotograve, maar mn ouders zien het nu niet zitten aangezien ik morgen een proefwerkweek heb... -.-' Sorry, ik ben er vanavond dus niet...